Gråter ni när någon är med?

  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1314748 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Gråter ni när någon är med?
Gråta är ibland friskt och på andra sätt sjukt. Är det så för dig? Det hade jag ingen aning om att gråta kunde även vara sjukt. Hur då sjukt??
Mer
3 år 3 månader sedan #1314751 av Geta
Gråter inte särskilt mycket. Kanske på bio.
Mer
3 år 3 månader sedan #1314989 av 1Dave
Vill inte gråta inför andra men det är gött att kunna igen. Blivit en del det sista.

/Dave
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1315010 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Gråter ni när någon är med?

Geta skrev: Gråter inte särskilt mycket. Kanske på bio.

Vilken gammal klyscha och säkert stämmer inte heller. Försöker du få någon tro att du skulle ens kunna fälla en enda simpel jävla tår? Du kanske blir lite berörd i din fåfänga men det är säkert allt. Du är viskas mest känslokalla, stela, torra och mest cyniska människa. Som inte kan sätta sig in i någon annan människas känslor. Det kan jag därför har jag en del goda vänner där vi älskar varann och förstår och som man kan lita på och prata om precis allting.  Inlevelse, känner du till det? Googla är mitt råd.
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Pimed.
Mer
3 år 3 månader sedan #1315012 av Cosmos
Gråter sällan och aldrig framför andra. Sist jag grät var faktiskt igår när jag tänkte på hur jag tog farväl av min katt där hos veterinären. Allt var bara så kallt och sterilt, men han var tacksam mot mig när han tittade på mig sista gången. Har ju en ny katt numera.
Mer
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1315017 av Geta
Ibland är det Cosmos som Pimed siktar in sig på och ibland är det jag. Jag saknar precis som Nissegossen Viskaandan som fanns förr.

Pimed verkar ha blivit skev i karrosseriet.
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Geta.