Vad gör ni på dagarna förutom tv och dator?

Mer
7 år 1 månad sedan #912832 av Admin1
Promenerar och hjälper min pappa är det vad jag gör förutom TV och dator.
Mer
7 år 1 månad sedan #912868 av Fantasio
Jag lagar mat, slappar på sängen och tar promenader. TV-spel är en gammal hobby som jag funderar på att börja med igen.
Mer
7 år 1 månad sedan #912894 av Drummer
Spelar en del trummor och motionscyklar mycket och försöker promenera också när det är fint väder! Jag brukar ibland sova middag!
Mer
7 år 1 månad sedan #912943 av Nissegossen
Innan jag köpte datorn, befann jag mig mestadels på allaktivitetshus, innan dess radio och TV. TV på kvällstid, ingen TV gick på natten. Hela nätterna igenom, antingen ute och gick eller lyssnade på radio.

Sökte mig även till den villa kyrkans jourtjänst befann sig och där i deras kök, satt jag och de bjöd på kaffe. En av de som var där, som frivillig, sade i dörren när jag skulle gå, han gick ut och höll igen dörren, detta för en kvinna med blått och gult ansikte, alkoholmissbrukare som satt vid bordet, han sade kan du säga med ett ord beskriva kvinnan? Jag sade bara, avslagen! Han sade, det var nog rätt ord

Det var riktigt kinkigt och på den tiden kunde jag läsa böcker. Samt även några ggr jag plöjde genom Bibeln.
Dagstid Stadsbiblioteket, runt om i centrala stan, ofta köpte jag med mig revbensspjäll öl samt bröd, vilket jag tog med till näckrosdammen bakom konstmuseet, gångbanan till vänster om konstmuseet mot Universitetets bibliotek, där innan ligger näckrosdammen. Satte mig ner och matade änderna.

På den tiden välkänt näste för narkotika missbrukare. Jag sade till en man han hade sin son med sig och en håv, de skulle försöka få med sig Maggots, mat för akvariefiskar. Jag sade till honom, du är polis! Han sade ja, men hur vågar du sitta här ensam? De gör mig ingenting! Sade jag


Kort sagt, tristess

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 1 månad sedan #913084 av Admin1
Internet och datorer har betytt mycket. Många blir dåliga när datorn eller internet krånglar. Kommunerna borde inte bara ha boendestödjare utan också datorstödjare, som snabbt fixar datorproblemen.
Mer
7 år 1 månad sedan #913091 av Geta
Att umgås på nätet borde värdesättas lika mycket som att umgås IRL.