Om ni hade pengar?

Mer
6 år 10 månader sedan #952828 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Om ni hade pengar.?
Skulle finansiera en RSMH-gala på TV och själv dela ut priser av olika slag till olika RSMH-föreningar eller personer. Bäst på motion, mot missbruk, bästa romanen, bästa diktsamlingen osv.
Mer
6 år 10 månader sedan #952884 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Om ni hade pengar?

Klaneggedin skrev: Vid säg 400'000 kr!

Jag skulle köpa saker som jag saknade (TV, ny dator) sen kolla vilka sparalternativ jag hade för att ha extra pengar så längre som möjligt!


Det är väl ungefär den summan jag och min kvinna snart (om drygt 1 månad) kan inhandla under 3-4 års tid när hon blir skuldfri nästa månad! Typ, 10-15 tusen kronor varje månad kan vi handla vad vi vill eftersom vi har kvar den summan då när vi har betalat räkningar, inhandlat mat och sånt. Sen tror jag min kvinna vill spara minst 100 tusen kronor.
Mer
6 år 10 månader sedan #952895 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet Om ni hade pengar?
jag skulle starta upp nya gruppboenden runt om i landet.
Mer
6 år 10 månader sedan #952924 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Om ni hade pengar?
Göra mig och familjen skuldfria om det räckte till det. Resa till Israel. Köpa ny Volvo som mor och far önskar sig. Kanske bostadsrätt? Men vill inte flytta...
  • lonely
  • Besökare
  • Besökare
6 år 10 månader sedan #952935 av lonely
Svar från lonely i ämnet Om ni hade pengar?
Åka jorden runt! Åka på träningsläger i exotiska platser och hemma ha personlig tränare! Åka till alperna och åka skidor! Hoppa fallskärm! Köpa ett hus på Saltsjöbaden i sthlm! Ha städare! Ha kock!
Mer
6 år 10 månader sedan #952937 av Geta
Svar från Geta i ämnet Om ni hade pengar?