SD och moderater vill låta oss ha det värre !!

Mer
5 år 8 månader sedan #1080920 av Geta
Har inte hört ett enda parti nämna något om sjukersättningen.
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1080976 av Nissegossen
Traditionella partier har gjort sitt i kommunen här. Många sossar i stan går istället för de starka Socialdemokraterna folk är missnöjda i stan det har gått så att de har bildat ett nytt parti med medlemmar är missnöjda med sossarna och det nya partiet heter Demokraterna
www.fplus.se/s-i-goteborg-tappar-stort-n...stan-i-kapp/a/9mVePl
sv.wikipedia.org/wiki/Martin_Wannholt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 8 månader sedan #1080978 av Geta
Ulf Boström integrationspolis från Demokraterna i Göteborg var här i stan och pratade tidigare i år. Det hade varit en del bråk i stan och jag tror att det var därför som han blev inbjuden.
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1081026 av Nissegossen
Enligt företrädare för SD skall vi inte ha ett öre i pension när vi blir pensionärer och dessutom skall vi utvisas och är inte svenska medborgare

Vi röstar inte på dem eller hur Rickard?

Jag fick förövrigt röstkortet idag

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1081041 av Utomjordingen

SD och moderater vill låta oss ha det värre !!


Kan inte tänka mig att det blir så mycket värre än att ha lägsta sjukersättning som är cirka 7000 kronor/månad sen våren 1990!

Ta cirka 7000 kronor/månad gånger 12 månader och sen gånger cirka 30 år = cirka 2,5 miljoner kronor! Så äckligt är det att vara psykisk sjuk och inte kunna jobba. Inte har jag fått försäkringspengar heller för att psykiatrin och mina anhöriga klantade till det - fy fan!

Vart tvungen att leva ihop och underkasta mig gentemot kvinnor som jobbar för att få mat för dagen - är det riktigt!?
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Utomjordingen.