Min väninna slog ner en nazist!

Mer
6 år 3 månader sedan #1025824 av Richard
Igår var jag hos två väninnor o vi kollade film, åt mat o lite sånt. Så hade de varit i Helsingborg tidigare under dagen. Medans min väninna S (som kommer från Sydamerika), var iväg, så hade min andra väninna M, träffat nån ytlig bekant (också en tjej) o de hade tagit nån fika. Så kommer S o möter dom. De pratar lite o när de sen ska säga hejdå, så säger den här personen till S:
-Jag tar inte dig i hand, eftersom du är utlänning! :väggen

Så häller först S ett glas vatten i ansiktet på personen, o sen ger henne en knytnäve rakt i ansiktet! :D Sen sprang den där troliga nazisten iväg...
Rätt åt henne! Så där beter man sig inte!
Mer
6 år 3 månader sedan #1025851 av Nissegossen
Ringa misshandel, som en sade på 40-talet var det en man, han piskade en hund som inte kunde försvara sig, han gav sig på militären med hans egen piska och slog ned honom, han sade jag fick betala 50kr för misshandel, men piskan bröt han sönder han sade piska ett oskäligt djur gör man inte, han sade de 50 kronorna betalade jag gärna.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 3 månader sedan #1025903 av Erasee
Sydamerikaner är coola ,
Dom har lägst självdesktruktiva planer ,dom har lägststa självmordsfreknensen på jorden...
Mer
6 år 3 månader sedan #1025905 av Ingrid999
Att slåss är aldrig bra. Att använda nödvärn däremot kan vara nödvändigt
Mer
6 år 3 månader sedan #1025907 av Amandara
Djurmisshandel är riktigt avskyvärt. Skyddslös försvarslösa varelser ska man vara försiktig om.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 3 månader sedan #1025911 av Jocke

Nissegossen skrev: Ringa misshandel, som en sade på 40-talet var det en man, han piskade en hund som inte kunde försvara sig, han gav sig på militären med hans egen piska och slog ned honom, han sade jag fick betala 50kr för misshandel, men piskan bröt han sönder han sade piska ett oskäligt djur gör man inte, han sade de 50 kronorna betalade jag gärna.


50 kronor var oerhört mycket då på fyrtio-talet, kan det ha varit några månadslöner?

Vars är världen på väg?