Mår ni dåligt under vintern?

Mer
6 år 2 månader sedan #1027984 av Ingrid999
Våren den är lagom ljus och livgivande
Mer
6 år 2 månader sedan #1028037 av wasp
Svar från wasp i ämnet Mår ni dåligt under vintern?
April, maj. Då mår jag som bäst. Hatar vinter!
Mer
6 år 2 månader sedan #1028100 av Admin1
Värst är väl om det är ishalka. Men en solig vinterdag med nysnö och rimfrost i träden slår allt.
Mer
6 år 2 månader sedan #1028104 av Nissegossen
Extra D-vitamin är bra för humöret om vintern, man får det tillräckligt under sommaren pga grund av solskenet och ett tillskott under vinter, gör humöret på vintern och det finns naturligt i blodmat såsom blodpudding och genom stekt lever, man skär den längs med och steker leverbiffarna och serverar med en citronskiva kapris och en ansjovis ovanpå på nyttigt men kom ihåg ät den aldrig på sommaren då det finns mycket bakterier och har du köpt lever på sommaren, det skulle jag själv inte göra bara för att det ger rena bakterieodlingen i kylskåpet på sommaren, köp den aldrig då, det om det överhuvudtaget finns på sommaren att köpa lever då är ett big big NO

Får ni utskrivet av läkare går det på högkostnadskortet är det uppe i det är det helt gratis

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 2 månader sedan #1028105 av Nissegossen
Ta tabletterna i förstahand, D-vitamin finns även på flaska ta den i så fall i en sked, ty det räcker med en droppe om dagen och man märker ingenting på det, då en droppe på en sked, då märker man det inte

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 2 månader sedan #1028156 av memphis
Jag mår dåligt av att den här vintern är så extrem! Det är för det första enormt med snö. Och det andra är att det är så förbannat kallt. Jag satt på bron där jag bodde förut och min jacka blev blöt om rumpan. Ser lite ut som jag kissat på mig. Men jag kan inte tvätta den för det är inget stop i kylan!! Måste ha jackan hela tiden. Less på kölden nu. Man blir så slut av den. Efter en hundpromenad känns det som man varit i simhallen och simmat samt bastat efteråt. Så tröttsam är kylan!