Conspiracies and aliens

Mer
5 år 10 månader sedan #1065623 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Conspiracies and aliens
Musikanten Billy Corgan har sett en så kallad shapeshifter. Vi blir fler och fler som vaknar upp och inser att utomjordingarna är här, mitt ibland oss. De vill väl övervaka sin avkomma.
Mer
5 år 9 månader sedan #1067862 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Conspiracies and aliens
Jag ska se på fotboll, sen blir det Youtube, kanske i flera timmar. Jag är urless på denna värld, jag vill fly bort och det gör jag med de klipp jag ser. Jag tror på det mesta, varför skulle vissa uppladdare ljuga o hitta på? Det är så spännande med aliens.
Mer
5 år 9 månader sedan #1068082 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Conspiracies and aliens
Det blev några filmer inatt. En var om ett samtal till 911, heter det nödsamtal? De som kommenterade trodde inte på historien och jag kan hålla med. Kvinnan som ringde lät inte rädd. Men det finns ett par år gammalt fall i Sverige, när en man trängde sig in i ett hem och mördade en gammal kvinna och startade en eld. Sonen, förmodligen medelålders, ringde 112, men blev inte trodd. Samtalet spelades upp i radio och han lät hur lugn som helst, detta under pågående brott. Polisen kom till slut, men då var det försent.
Mer
5 år 9 månader sedan #1068724 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Conspiracies and aliens
Jag diskuterade utomjordingar med en ur personalen på träffpunkten. Jag la fram bevis för att vi är utomjordingar och hon höll med. Personalen är inte van vid upplysta människor och då kommer jag som vet allt.
Mer
5 år 9 månader sedan #1068883 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Conspiracies and aliens
Brukar alla tro på utomjordingar annars?
Mer
5 år 9 månader sedan #1068989 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Conspiracies and aliens
Det är nog lite blandat. De som är tappade bakom en vang brukar jag inte ödsla energi på. Min syster ville inte bli övertygad igen. En gång pratade jag aliens som inlagd o en sjuksköterska (det var hon) sa: Bertil, nu låter du sämre igen. Det minns jag så väl. Alla är inte mottagliga för sanningen, det ska pratas TV, barn och annat oviktigt.