Bara en fråga till er äldre?

Mer
5 år 11 månader sedan #1058428 av Cosmos

ChujiYellow skrev: Men Geta får du så bra pension så du klarar dej? För jag måste börja jobba för att klara mej ekonomiskt!
Cosmos det är ju bra att de har blivit bättre! Simma är juh bra för knäna och bra träning!
Ispegelland ingen fara!

Tack Yellow! Jag har faktiskt tänkt köpa ett simkort, visserligen dyrt, men jag har lite mer stålar nu än jag brukar ha.
Mer
5 år 11 månader sedan #1058431 av Geta
Svar från Geta i ämnet Bara en fråga till er äldre?
Ja, jag klarar mig ekonomiskt. Har inte så dyra vanor. Varken super eller knarkar.
Mer
5 år 11 månader sedan - 5 år 11 månader sedan #1058488 av notwoodstock
Jag måste få svara, att livet kom tillbaka till mig när jag börjat köra på Viska, för då på sommaren så fick jag bra medicin mot negativa symtom.

Däremot så är läget lite kris sedan jag flyttade till Stockholms södra förorter - om det var 2011. Det har varit alldeles för extrem schizofreni - men Herren räddar en ur allt!

Vill nu hoppas på framtiden och värja mig mot mörkrets makter eller vad det är på detta gruppboende.

Har tyvärr inte kontroll över mig själv - är lite för impulsiv och anfäktad.
Last edit: 5 år 11 månader sedan by notwoodstock.
Mer
5 år 11 månader sedan #1058581 av Admin1
De första 5-6 åren brukar vara jobbigast sedan sker en långsam förbättring och främst mellan 40-60 år.
  • ChujiYellow
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 11 månader sedan #1058737 av ChujiYellow
Svar från ChujiYellow i ämnet Bara en fråga till er äldre?
Oki
Mer
5 år 11 månader sedan #1058742 av Amandara
Bättre efter 10 år med sjukdom....men fortfarande känslig. Upp som en sol ner som en pannkaka....hela tiden.