Mat

Mer
5 år 8 månader sedan #1080436 av Geta
Svar från Geta i ämnet Mat
Admin1, du lever som på 1800-talet.
Mer
5 år 8 månader sedan #1080449 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Mat
Igår började Willys sälja kött på REA ägaren till Axfood Stenbeck som äger Axfood och däribland Willys hon har lovat bönderna stöd. Detta eftersom slakterierna tar bara emot den mängd slaktdjur på slakterierna som de kan sälja genom att nu bland Willys har hon sagt att de skall rea ut kött för bönderna skall få pengar genom att de får sålt sitt kött.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 8 månader sedan #1080495 av wasp
Svar från wasp i ämnet Mat
Köper mat för 2.500 - 2.800:- i månaden
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1080500 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Mat
Jag räknar inte sekinerna när jag handlar bara att det är den billigaste varan av två, jag överväger när jag handlar kom ihåg att förr när jag och mitt ex bodde i hop, räknade jag ihop summan på varorna jag lade ned i kundvagnen, jag visste vad det kostade när jag kom till kassan till den dagen hon i kassan sade det känns kymigt när du talar om vad det kostar innan jag slagit in det i kassan då slutade jag
Anledningen var att mitt ex krävde mig på kvittot på allt jag köpte.

Idag har jag inte den övervakningen på mig

Inget kvitto inga pengar

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 8 månader sedan #1080503 av Geta
Svar från Geta i ämnet Mat
På grund av att jag köper all mat på ICA så vet jag vad månadskostnaden är. Får ett sammandrag varje månad.
Mer
5 år 8 månader sedan #1080506 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Mat
Jag gör saldokontroll på ICA för att se om det går att handla mer på ICA kortet har en kredit där också. Tar ut kontanter för att sätta in dem på ICA kontot då de och NORDEA kommer inte överens med varandra så jag kan inte få ut Kontanter på ICA med mitt NORDEA konto alltså inte ens föra över pengar till ICA på ICA. därför kontanter, det rör sig runt tusenlappen varje månad, men jag handlar också på andra ställen det är mycket sällan jag utnyttjar min kredit, billigast så

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum