Vilket parti ska ni rösta på?

Omröstning: Vilket parti ska ni rösta på?

Vänsterpartiet
5 13.5%
Socialdemokraterna
11 29.7%
Miljöpartiet
3 8.1%
Centerpartiet
Inga röster 0%
Liberalerna
2 5.4%
Moderaterna
1 2.7%
Kristdemokraterna
3 8.1%
Sverigedemokraterna
4 10.8%
Övrigt/Annat/Blankt/Röstar inte
8 21.6%
Totalt antal röstare: 37
Endast registrerade användare kan delta i denna omröstning
Mer
5 år 8 månader sedan #1086494 av Cosmos
Tyckte både John F och Rober såg äckliga ut med sina garnityr.
Mer
5 år 8 månader sedan #1086506 av memphis
Jag röstar inte efter utseendet Cosmos. Jag röstar på en stadsminister som ser ut som en smältande marsipantomte. Jag går helt på vett och kompetens.
Mer
5 år 8 månader sedan #1086518 av Drummer
Utseende i allmänhet är överskattat! Bara får ngn ser bra ut så blir den ofta bättre behandlad! Som Darwinismen va!

Jag ser bra ut framförallt om jag går ner 10 kilo drygt! Men jag gör ingen affär av det! Man är ju för fan samma människa ändå men kanske mer tillfreds med sig själv! Jag tycker utseendet spelar ingen roll utan huvudsaken är att man mår bra!
Mer
5 år 8 månader sedan #1086551 av Fantasio
Jag håller med den anarkistiske medlemmen (har glömt hans namn). Att rösta är helt meningslöst. Vill du skicka en signal, skriv då Samlingen för oberoende seloter på valsedeln.
Mer
5 år 8 månader sedan #1086553 av Viarbre
Direktdemokraterna. Känns helkorkat att göra valbarometern o svara på sakfrågor och sedan tvingas välja parti baserat på den mixen. När det finns ett parti som låter en rösta direkt i sakfrågorna.
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1086572 av Utomjordingen
Om Moderaterna och SD vinner valet då kan jag få höjd hyra med 50 % bara på några år - på grund av hyresmarknad. Sen ännu värre är om dom gör bostadsrätt utav hyreslägenheterna här i området - det skulle säkert kosta över 1 miljon kronor!
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Utomjordingen.