Ständigt tillgänglig?

Mer
5 år 4 månader sedan #1112282 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ständigt tillgänglig?
Jag har Comviq fast pris mini för 95 kr. Dessutom har jag fast IP-telefon. Den kostar inte mycket.
Mer
5 år 4 månader sedan #1112310 av memphis
Svar från memphis i ämnet Ständigt tillgänglig?
Jag har telia komplett liten för 149kr (har 50kr rabatt) det kostar 199 deras billigaste abonnemang. Dyrt. Men här uppe är det bara telia som funkat överallt. Jag har fria samtal, sms och 1 GB surf.
Mer
5 år 4 månader sedan #1112960 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Ständigt tillgänglig?
Min släkt tycker att jag alltid skall vara tillgänglig för att ta emot telefonsamtalen från min pappas hemtjänst och lösa alla hans problem.
Mer
5 år 4 månader sedan #1112997 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ständigt tillgänglig?
Det går lättare att nå mig på min mejl än på min mobil jag inte är vän med.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 4 månader sedan #1112999 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ständigt tillgänglig?
Det var en psykiater, som tyckte att jag skulle sitta och vänta hemma, då han ringde.
Mer
5 år 4 månader sedan #1113039 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ständigt tillgänglig?
Jag har mejl till de som är på mottagningen på deras jobbmejl, det är bättre än att vänta på någon som skall ringa, jag kollar bara min telefon någon enstaka gång på dagen mejlen flera ggr på dagen, samt att man blir mindre stressad ett faktum att de lärt sig på den punkten. Andra en psykvården har en tid då de ringer upp istället för att stå i kö. Smidigast så.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum