Kallduschar kan förändra ditt liv?!

Mer
5 år 4 månader sedan #1112410 av harrypotter
Kanske är bra när det bara finns ett val ibland.
Mer
5 år 4 månader sedan #1112411 av Geta
Vi var aldrig förkylda.
Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1112412 av Utomjordingen
Alla vill inte förändra sitt liv utan dom är nöjda med det livet som det är!
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 4 månader sedan #1112429 av Geta
Till det stadiet har jag kommit. Vill inte förändra något. Bor perfekt i en rolig stad.
Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1112495 av Nissegossen

Geta
När jag var barn hade vi bara kallvatten.

I mitt föräldrahem hade vi alltid varmvatten
och frös vi när det egentligen var den tiden på året när värme i elementen inte var nödvändigt hade min far ett termostat i hallen där han kunde reglera pannan och om vi var frusna pg vädret satte han enkelt på värmen han var framsynt och han hade oljetanken i en avbalkning i betong om det skulle ske en läcka eller överfyllning på tanken. Han visade på mig på grannarna som grävt ned sin oljetank i trädgården och det sade han, det borde vara förbjudet för att de kommer att rosta, vid hans död var det redan så. Samt sade han till mig jag har köpt en kombinationspanna som går att elda med alla bränslen. Då på 60-talet när min syster och svåger byggde hus var det kärnkraft på modet och trots min fars varning köpte han el elpanna, senare köpte han en annan panna pgr att elen blev för dyr.
Däremot min mormor hon fick hämta vatten ifrån gårdspumpen och hon hade en gammal ved/kolspis och där gällde utedass och värma vatten på spisen. På natten en potta
.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 4 månader sedan #1112572 av Amandara
På orienteringstävlingarna duschade vi i sjövatten som dragits upp i duscharna. I mars med snö och på hösten. Och skitig var man. Gnugga och gno i kylan. Man ska härdas.