Flashback?

Mer
5 år 2 månader sedan #1131643 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet Flashback?
så klart att du tycker om det forumet du är väl fascist eller sdare.?:tänk :?:
Mer
5 år 2 månader sedan #1131731 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Flashback?
Cosmos,
Nu går Flashback bara med 200 000 kr i vinst per år, men förr 2-3 miljoner, så ett kraftigt vinsttapp.
Mer
5 år 2 månader sedan #1131746 av Richard
Svar från Richard i ämnet Flashback?
När jag var moderator där fick vi fina presenter o julklappar av Jan Axelsson, som äger Flashback. T.ex. T-shirt o kaffemugg.

Undrar om dagens moderatorer får det?





Tror det var mellan 2004 o 2010, då tjänade Flashback över miljonen årligen. Men admin där förklarar att annonsintäkterna är Flashbacks enda inkomst, o nu använder var o varannan annonsblockerare.
Mer
5 år 2 månader sedan #1131912 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Flashback?
Tvivlar de får något om han bara tjänar 200 000 kr per år, men han kanske letar efter en sponsor.
Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1132120 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Flashback?
Jag har för mig att grundaren/en av grundarna är från Norrköping. Jag har inte googlat. Jag blev kallad lögnare (fast med annat ord) av en lymmel. Jag svarar inte på dumheter. Jag ställde en fråga i en annan tråd och råkade väl skrodera o tråden bara dog. Man stöts bort.

Nu har jag googlat. Jag tror jag är född i samma församling. En kul grekj: En man nämndes i Wikipediaartikeln, Hasse Sukis. I skolfotokatalogen var hans namn felstavat, det stod "Sikus". Sikus, fikus. Det var ju roligt.
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Fantasio.