Ta reda på när jag egentligen är född.

Mer
5 år 2 månader sedan #1130596 av Lelle

Admin1 skrev: Tror du att det går att ändra i folkbokföringen till ett annat födelsedatum?


Det går inte att ändra i folkbokföringen till ett annat födelsedatum. Men det är bara för att jag ska veta. Det är nog i slutet på Maj, jag gissar att det kommer vara den 30.e maj. Idag har min kusin inte skrivit något, men mostern letar nog efter vilken dag det är. De återkommer säkert.
Mer
5 år 2 månader sedan #1130860 av Lelle
men om det uppges slutet på maj då kanske 4 juni stämmer ändå. 4 juni är inte långt efter.
Mer
5 år 2 månader sedan #1130863 av Lelle

Admin1 skrev: Tror du att det går att ändra i folkbokföringen till ett annat födelsedatum?


Det går inte
Mer
5 år 2 månader sedan #1130869 av Geta
Kan du inte nöja dig med det födelsedatum som du har?
Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1130871 av Lelle

Geta skrev: Kan du inte nöja dig med det födelsedatum som du har?

nöja och nöja ville bara se ifall det stämmer.

lite konstigt bara att de gav 12 månadersvaccinet-mässling i september 1995. Man kan ju undra om det var något datum i september i början- frågan är bara varför det togs bort och sedan ändrades.

kollade i min brors papper och han fick det vaccinet då han var runt 12 månader gammal.
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1134582 av Lelle
Vi har inte kommit längre. Kusinen och mostern har inte hört av sig.

Men i mina papper står det att jag blev inlagd på Institution den 8 mars 1995 - och det var den första institutionen som det avser. Alltså kan jag vara född i början av år 1995, kan det betyda.
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Lelle.