Isis och lägenheter och bidrag.?

Mer
Mer
5 år 1 månad sedan #1134725 av Miika
Synd att det är en låst artikel
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1134729 av Geta
Det är det inte för mig och jag prenumererar inte på Göteborgsposten.
Du läser en av dina fria artiklar står det.
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Geta.
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1134730 av Miika
Du har alldeles rätt, läste fel

Bra skrivet
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
5 år 1 månad sedan #1134742 av Nissegossen
IS-terroristerna är våra fiender
LedarkrönikaEftersom Sverige varit senfärdigt med att lagstifta mot IS-anhängare står vi nu inför tre dåliga val. Av dessa är troligen retroaktiv lagstiftning det minst dåliga.
Det här är en text från GP Ledare. Ledarredaktionen är oberoende liberal.
ANNONS
Håkan Boström
05:00 - 8 mar, 2019

Frågan om de återvändande IS-terroristerna väcker berättigad avsky och vrede. IS har använt grymheten som aktiv strategi för att demoralisera motståndare och civilbefolkning. Ingen har skonats. Inte heller barn.
Du läser nu en av dina fria artiklar på GP.se

Ingen som anslutit sig till IS kan ha varit omedveten om vad de gett sig in på. IS har varit helt öppna med sina metoder från början. De har filmat sina halshuggningar, lemlästningar och när de bränt människor levande instängda i burar.

Moraliskt sett är alla vuxna personer som aktivt gjort valet att åka till Syrien och ansluta sig till IS medskyldiga oavsett vilken funktion de haft i organisationen. De är många. FN räknar med att det rör sig om ungefär 40 000 personer från 110 länder som anslutit sig till IS. Många har redan dött eller flytt, men tusentals finns kvar.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 1 månad sedan - 4 år 9 månader sedan #1134746 av charlie2
Men det är väl en självklarhet att alla dessa skall få en fristad i Sverige ge dem lägenheter och bidrag och jobb och gratis körkort.:dans :tummenupp

www.friatider.se/tag/islamiska-statens-halshuggningar

jag hittade lite mera om dem här.

flamman.se/a/genomskada-debatten-ingen-vill-dalta-med-is

jag tror inte heller att vänster stödjer is.
Last edit: 4 år 9 månader sedan by Admin1.