Back Up Plan B!

Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1138461 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Back Up Plan B!
Men det är inte Cresent märke som jag har för endast batteriet kostar runt 6 tusen kronor till min el cykel.
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 1 månad sedan #1138462 av memphis
Svar från memphis i ämnet Back Up Plan B!
Ok! Tyckte det var billigt :)
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 1 månad sedan #1138463 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Back Up Plan B!


Ngn är blåst? Men dessa maskrosor är så vackert uttänkta av vår skapare, så det gör varken till eller från att de betraktas som ogräs. Men el-cykeln kostade definitivt för mycket. Nu får man inget bidrag för dem!

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 1 månad sedan #1138465 av Miika
Svar från Miika i ämnet Back Up Plan B!
Fick du något bidrag när du köpte cykeln?
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1138466 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Back Up Plan B!
Hade jag fått göra om köpet så hade jag tagit en herr cykel som kostade 25-30 tusen kronor istället. Men gjort är gjort - fick en dam cykel för 18 tusen kronor, bättre än ingenting.

För min kvinna styr allt!
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1139036 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Back Up Plan B!
Har tänkt köpa en frysbox men då tänkte jag på elektrisk frysbox med en anslutning 12V. Men för att vilja göra det så behöver jag en speciell kontakt. Men vet inte var jag hittar samma typ av kontakt till mini solcellselverket? Kanske måste jag själv byta ut kontakten eller nåt som passar till solcellselverket? Äsch, strunt idé - jag får dividera vidare... .

Har kalluftsläkt men inte som USB så därför vill jag ha en som är kalluftsläkt med USB kontakt så jag kan koppla fläkten till mini solcellselverket när jag är ute om det är soligt och vamt. Kombinationslåsen måste jag ha för att kunna låsa fast cykelväskan på pakethållaren:

300
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Admin1.