Personlighetsförändring!

Mer
5 år 2 veckor sedan #1143902 av Geta
Svar från Geta i ämnet Personlighetsförändring!
Det händer ofta att partnern vill skilja sig, när någon har drabbats av en svår skada eller sjukdom.
Mer
5 år 2 veckor sedan #1143904 av memphis
Svar från memphis i ämnet Personlighetsförändring!
Så också för min bekant! Hennes man stod inte ut med hennes personlighetsförändring som var definitiv, utan de skilde sig.
Mer
5 år 2 veckor sedan - 5 år 2 veckor sedan #1143917 av Utomjordingen
Admin1, du har rätt - hösten 1990 så röntgade dom min hjärna och vad jag förstod så var det inget fel, inget allvarligt fel i alla fall. Men det måste vara nåt fel på min hjärna ändå eftersom jag har haft alla hallucinationer man kan få av och till sen våren 1990. Sen har jag sen våren 1990 konstant symptomen Visual Snow. Ja, sen har jag sen våren 1990 konstant osynliga ljuden inne i mitt huvud som i vanliga/normala fall inte ska finnas.

Min ena granne som var särbo med en man råkade ut för en cykelolycka för flera år sedan. Han blev inte sig själv efter olyckan så de kunde inte längre umgås med varandra. Han mindes inte ens att hans mamma var död utan trodde att hans mamma levde.
Last edit: 5 år 2 veckor sedan by Admin1.
Mer
5 år 2 veckor sedan #1143922 av björk
Svar från björk i ämnet Personlighetsförändring!
Jag å Hampus Karlsson skulle cykla ned för en backe vad jag vet voltade jag med hela jag med cykeln då jag körde in i grundstomen sån svart gummi ni vet. Men jag var för flummig och avslappnad för att få skada skador
Mer
5 år 2 veckor sedan #1143923 av björk
Svar från björk i ämnet Personlighetsförändring!
Utomjordingen jag hade vatt på TABOO i MALMÖ sen blev jag så rädd att jag cyklade för fulla muggar och en skylt strök längs ovansidan på hjälmen. Jag hade köpt porr film
Mer
5 år 2 veckor sedan #1143936 av Geta
Svar från Geta i ämnet Personlighetsförändring!
En bekant nu avliden med cykloid psykos, övergavs av sin man. Han ville ha skilsmässa. Annars hade han också blivit sjuk, förmodade han.