Vad brukar ni se på TV?

Mer
5 år 1 vecka sedan #1146032 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad brukar ni se på TV?
Min TV står i källaren. Ångrar mig också att jag köpte den.
Mer
5 år 1 vecka sedan #1146035 av sodergardfia
När jag väl tittar på TV, vilket är sällan, blir det antingen program om poliser eller ett program som heter ”Say yes to the dress” där kvinnor provar brudklänningar. Stor skillnad, haha.
Ett program jag gillar är ”Tunnelbanan”, där man får följa väktarna i Stockholms tunnelbana och ingripanden de gör.

Jag tål inte att titta på tv-serier/filmer, för jag blir nervös av allt drama mellan figurerna . Jag har också svårt för tävlingar där folk blir kritiserade. Så för mig är det polisprogram och ”Say yes to the dress” och liknande som gäller.

Jag har ingen TV, men jag och mamma tittar ibland på de ovan nämnda programmen när jag är hos henne.
Mer
5 år 1 vecka sedan #1146042 av Nissegossen
Rycker på axlarna det är dator som gäller och till datorn går att köpa ett USB TV kort, för de marksända kanalerna. Innan träden vuxit upp i området hade jag från kök och balkong synlig sikt till TV-masten här. Perfekt bild, men det var innan rätten kom med att jag inte behövde licens för datorn. Gav bort USB enheten

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 1 vecka sedan #1146045 av notwoodstock
Jag har sedan 1990-talet och 2011 inte TV-apparaterna kvar.

Tittade på text-TV på gruppboendena, tills jag blev rädd för hallucinationerna.
Mer
5 år 1 vecka sedan #1146190 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad brukar ni se på TV?
Jag ser på nyhetsprogram samt dokumentärer. Kan rekommendera Axess, Kunskapskanalen, samt SVT på eftermiddagen. Det finns väldigt intressanta program där med diskussioner. Ofta bättre än kvällsprogrammet.
Mer
5 år 1 vecka sedan #1146191 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Vad brukar ni se på TV?
Gillar naturprogram. Visas mycket sådant på Kunskapskanalen. Även GW:s mord och Veckans Brott.

Vetenskapens värld är bra också!