Onödigt vetande

Mer
5 år 2 veckor sedan #1146257 av Miika
Svar från Miika i ämnet Onödigt vetande
Jag funderar på att skaffa Netflix
Mer
5 år 2 veckor sedan #1146263 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Onödigt vetande
Har en massa onödigt vetande jag samlat på mig, en del kan ibland skönjas när jag skriver här. Det bara har råkat fastna och i allmänhet som man gör samlar på sig en massa bra å ha grejer. Yngre vill bara slänga sådant, vet inte varför. Men som te x kabeln till en skrivare fick man köpa, de ingick inte och den har jag sparat och fick användning för när min KP gav mig skrivaren jag har, bara att hämta den där jag lagt den. samma dag var den ansluten till datorn och fick ut skriven text

Sorry till memphis symaskinen är slängd

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 2 veckor sedan #1146264 av Geta
Svar från Geta i ämnet Onödigt vetande
Har inte så mycket onödigt vetande som stör. Det mesta har jag glömt.
Mer
5 år 2 veckor sedan #1146272 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Onödigt vetande
Har bara glömt alltför mycket av allt jag lärt och läst....
Mer
5 år 2 veckor sedan #1146289 av memphis
Svar från memphis i ämnet Onödigt vetande
För att flyga i en koordinerad flock, håller varje fågel rätt på rörelserna av sju grannar. Det är allt som behövs. Kommer inte ihåg vad fenomenet heter, när fåglar flyger snabbt i som ett stim.
Mer
5 år 2 veckor sedan #1146293 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Onödigt vetande
Jag pratar inte om skolan, det är off side jag har en bra allmänbildning där gäller inte det som stod i skolböcker, jag tyckte inte det var intressant, men har läst rätt många böcker om allt möjligt, bara att skolböcker är ett big big NO.

Föredrar lösa svårigheten på egen hand och se hur saker är ihopakommit

Och försöka lösa problemet själv.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum