Sadism, det är fint det :)

Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1154190 av Amandara
Sverige släppte igenom tyskarna på järnväg och hade rasbiologiska institut....mätte sskallarna på samer blä.....för att se vem som var superior ras. Det var en tidsanda som rådde då. Hitler byggde upp samhället mycket....vägar...folkabubblan...Andra länder såg framgångarna och tjusades. Men Hitlertyskland hade en kolsvart blodig baksida på medaljen....
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Amandara.
Mer
4 år 11 månader sedan #1154197 av Geta
Svar från Geta i ämnet Sadism, det är fint det :)
Med hjälp av den "Svarta pedagogiken" hade man uppfostrat barn i Tyskland. Alice Miller skriver om det.

sv.wikipedia.org/wiki/Alice_Miller
Mer
4 år 11 månader sedan #1154200 av memphis
Svar från memphis i ämnet Sadism, det är fint det :)
Sadism är en vanlig ingrediens i människor, men den renodlade sadisten tack och lov ovanlig. Jag stötte ihop med en sadist på internet och blev chockad samt fick psykos. När jag insåg djupet av ondskan fick jag en ordentlig chock.
  • Klanggedin
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Hedersmedlem
  • Hedersmedlem
  • Noble and true with a heart of steel
Mer
4 år 11 månader sedan #1154246 av Klanggedin
Jag är också ond, ju
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1154278 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Sadism, det är fint det :)

memphis skrev: Sadism är en vanlig ingrediens i människor, men den renodlade sadisten tack och lov ovanlig. Jag stötte ihop med en sadist på internet och blev chockad samt fick psykos. När jag insåg djupet av ondskan fick jag en ordentlig chock.


Jag vet, när man möts av sådan djup ondska blir man chockad. Man har svårt att förstå att sådan ondska finns. Tycker det är mycket skrämmande. Har tänkt en hel del på Kim Wall och det hemska brott hon utsattes för. Madsen njöt uppenbarligen av att tortera och döda henne. Det är väldigt sorgligt och hemskt alltihop. Jag undrar hur en person kan bli så ond.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 4 år 11 månader sedan by Zoidar.
Mer
4 år 11 månader sedan #1154316 av Richard
Svar från Richard i ämnet Sadism, det är fint det :)
Jag testade på BDSM på swingerklubben, både att piska o bli piskad på, fastspänd på ett BDSM-kors, men det var inget jag tände på. Varken sadism eller masochism. När det gäller krig så bryr jag mig inte...