Vilka kändisar har ni skakat hand med?

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 7 månader sedan #1283886 av Jocke
har träffat en av råddarna som jobbade med pink floyd, vi blev goda vänner, men det kanske inte räknas?

Vars är världen på väg?
Mer
3 år 7 månader sedan #1283890 av Nissegossen
Du glömmer Jocke allt räknas

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1283905 av memphis
Har träffat Totta Näslund och den fete lille fotbollsspelaren... Vad heter han...

Tomas Brolin heter han. Mötte honom i en bar.
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Admin1.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 7 månader sedan #1283917 av Jocke
Har haft en andremålvakt i skellefte aik på sjuttio-talet som skötare, numera givetvis pensionär.

Vars är världen på väg?
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 7 månader sedan #1283937 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vilka kändisar har ni skakat hand med?
Jag tänker inte nämna namn men som alla vet vid det här laget var jag tillsammans med en filmstjärna. Han var den bästa för mej. Han lever inte längre. Han var extremt intellektuell. Varm och extremt godhjärtad men inte godtrogen eller naiv tvärtom. Han försökte få mej att sluta knarka. Men utan att veta förrän det var försent blev det nån annan för mej. Det blev mycket sårade känslor för oss inblandade. Och jag saknar honom. Att veta vi kommer aldrig träffas igen gör ont i djupet av min själ.
Mer
3 år 7 månader sedan #1283962 av Rrusheflower
Jag kollar på youtube och tv men om jag hade träffat nån av dom i verkligheten hade jag blivit väldigt rädd och sprungit därifrån. För jag har mycket paranoia.