Cityweekend sommar

Mer
4 år 10 månader sedan #1161817 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Cityweekend sommar
Känner jag migsjälv kommer jag gå på fel buss utan mediciner... :dans

Tur att mor och far ska med. Sen får jag inte glömma CPAP!!! Den hade jag inte skrivit upp!!! Ska ju ha rumskamrat, och kan inte utsätta henne för min snarkning! 8O
Mer
4 år 10 månader sedan #1161828 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Cityweekend sommar

MsTibbs skrev: Jag har en firestarter. Men Nisse, jag ska inte campa, jag ska bo på hotell! :) Rakhyvel vore nått!


Hör nu på mig, den delen som är fast limmad den som sprider ut gnistor är dåligt limmad.sätt fast den med annat lim själv annars lossar den och då är den tappad och du har knappast någon behållning utav blocket.

Så lim och ev tejp runt, gör så snart som möjligt, inget lim, nagellack

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 10 månader sedan #1161829 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Cityweekend sommar
Tror den ligger i mitt gamla militärförråd, saker jag har kvar från Hemvärnet och lumpen.
Mer
4 år 10 månader sedan #1161837 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Cityweekend sommar

MsTibbs skrev: Tror den ligger i mitt gamla militärförråd, saker jag har kvar från Hemvärnet och lumpen.


Ok! Rycker på axlarna, gör vad du vill.!

Fast ett förråd är inte nära det skall vara rycka och iväg, det skall finnas lätt tillgängligt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 10 månader sedan #1161839 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Cityweekend sommar
Jag bor i en etta :)
Mer
4 år 10 månader sedan - 4 år 10 månader sedan #1161841 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Cityweekend sommar
Skall själv inte säga något och det är just nu en röra för mig själv får jobba på en regnig dag och göra åt. Eftersom det är för mycket jag måsta banta ned packningen med mer än hälften för att orka. Jag kan inte släpa med mig så mycket om det inte är ett mål där det finns en beredd bostad, då kan jag ha med mig allt. Jag vet att det fungerar, men då måste målet vara en bostad och inget letande med uppbrott för vidare vandring, det går inte.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 10 månader sedan by Nissegossen.