Nämn en positiv sak som hör ihop med ditt liv

Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1182858 av Nissegossen
Ja, inte bara det, utan jag har mer, jag har varit rökare 10 år till, jag har jobbat treskift men det räcker med skift i gott sällskap av läkare och poliser 10 år till. samt att mina föräldrar döpte mig till en rak negation 3 år till, då jag har N.E.J. det är statistiskt säkerställt samt att jag hamnar sist i varje sökning i allt
Lägg samman, hur gammal är jag då?

Att vara ett nej är inte lätt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1182891 av Zoidar
Ni har väl minst 20 år kvar? Viska gör hjärncellerna levande.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 4 år 7 månader sedan by Zoidar.
Mer
4 år 7 månader sedan #1182905 av Nissegossen
Som vården psykiatri och somatiken sv.wikipedia.org/wiki/Somatisk

Är stenhårt skilda åt, det gör att när vi får ålderskrämpor kan jag inte fråga psykiatrin om hjälp, jag måste i första instans vända mig till vårdcentral eller akut på sjukhus få hjälp med all kroppsvård, psykiatrin har skygglappar visavi kroppsliga åkommor.

Det gör att är det misstänkt kroppssjukdom "ser" inte psykiatrin det och kroppsvården får ingen påstötning om man själv inte tar kontakt. Det gör att man kan dö av en sjukdom som ingen upptäckt och kan därför dö i en kroppslig sjukdom som inte upptäcks i tid

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 7 månader sedan #1182947 av wasp
Att jag är fysiskt frisk (än så länge)
Mer
4 år 7 månader sedan #1182951 av Klanggedin
Jag är så sjuk, stel, granskande, individuell, korrupt, insisterande, vedergörande och framför allt!

Mer
4 år 7 månader sedan #1182980 av krokus
:lol: :lol: :lol:

Kul bild!