Att tänka på miljön vad är du beredd att ändra?

Mer
4 år 8 månader sedan #1181627 av Amandara
Geta. Du är på alla. Har du en dålig vecka?
Mer
4 år 8 månader sedan #1181631 av Geta
Amandara jag förstår att du och Terroristen har pratat ihop er. Ni vill ha bråk på Viska. Varför förstår jag inte. Jag citerade bara vad Terroristen kläckte ur sig på Viska nyligen. Du tycker alltså att det kan passera. Vi är handikappade, feta, bortskämda svin. Men Terroristen ska behandlas med silkesvantar. Han kan bli stigmatiserad annars.
Mer
4 år 8 månader sedan #1181638 av Recard2016

Maxjohan1983 skrev:

Recard2016 skrev: Om du nu tror på kapitalism o den e så bra, varför e du inte en rik fet kapitalist som tjänar pengar på andras hårda arbete?

Vore jag helt frisk så hade jag drivet företag och varit kapitalist. Men nu fick jag inte den lotten i livet. Det gäller att starta smått och som hobby i så fall. Jag driver en hemsida inom aktieinvestering redan. Startade den i Juli.


Ok så kapitalism e alltså bara för helt friska? Och du är inte helt frisk så du kan inte vara kapitalist?
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1181639 av Maxjohan1983
Ok så kapitalism e alltså bara för helt friska? Och du är inte helt frisk så du kan inte vara kapitalist?[/quote]Jag är stresskänslig! Sluta dumma dig.:tummenupp

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 8 månader sedan #1181641 av krigge
För miljön försöker jag att minska på min köttkonsumtion lite.
Mer
4 år 8 månader sedan #1181643 av Maxjohan1983
Vad jag menar Recard är att jag inte driver företag. Och kommer aldrig göra det med flera anställda.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln