SD är lika med fascister!

Mer
4 år 2 månader sedan #1228961 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet SD är lika med fascister!
15 millioner høres lite ut for et riksdekkende politisk parti.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1228962 av Recard2016
Jo men vad får ja för o "sprida anarki"? Skit! Inte är det 15 miljoner det kan ja säga, PROPORTIONER. 15 miljoner för o sprida fascism o splittring.

www.dagensarena.se/innehall/svenskt-nari...nger-storre-fackens/
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 2 månader sedan #1228976 av Clean
Svar från Clean i ämnet SD är lika med fascister!

Amandara skrev: Varför skulle de ljuga? Har de en dold agenda? Alla högerpartier inklusive socialdemokraterna tassar efter i Sverigedemokraternas fotspår. Thats reality.


Alla politiker ljuger varför skulle SD va ett undantag? Dessutom vill dom slänga ut alla som har invandrat som är tex födda i Sverige för dom har föräldrar som är invandrare. Det kommer blir nationell kris om dom kommer till makten. Och jag vet att du är en av de vettigaste. Det måste nån gång gå att lösa sig igenom att samarbeta och fredliga lösningar. Dom flesta muslimer och afrikaner som jag har hängt med och dom är många som jag har polar med är helt cool lugna. Dom jobbar och studerar. Drömmer om ett liv i Sverige att dom ska lyckas precis som svenskar. Men det är svårt för dom äldre att lära sig språket. Så dom yngre hjälper dom jättemycket vad det är som gäller i Sverige. Sedan finns det extrema och hedersbrott som vi måste sätta stopp på. SÄPO räknar med det finns ca 2000 personer i Sverige som är radikala extremister. Med resten av befolkningen blir det väldigt lite. Men det är dessa fåtal extrema personer som visas! Och dom ska ut från landet. Tveklöst!
Mer
4 år 2 månader sedan #1229020 av memphis
Svar från memphis i ämnet SD är lika med fascister!
Jag kan förstå om man gillar SD p g a att de tar upp problem med invandringen som man upplever att de andra partierna ljuger och sticker huvudet i sanden. Men det handlar ju om så mycket mer än bara invandrarfrågor när man ska välja ett parti att rösta på. Framför allt ska man inte glömma bort sin egen situation och ta ett parti som direkt missgynnar en själv.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229026 av Clean
Svar från Clean i ämnet SD är lika med fascister!
Det är realistiskt tänkt Memphis, jättebra sagt! Sedan om SD skulle vinna skulle det innebära en nationell kris för hela landet även om man röstade på SD eller inte. Är vi beredda att ta den konflikten?
Mer
4 år 2 månader sedan #1229030 av Recard2016
"Fascism är kapitalism i förruttnelse". SD kan ha hur många skandaler som helst, göra i princip vad som helst, säga vad som helst, de växer o får röster ändå. Stackars mobbade fascister, det e synd om SD.