Oss missbrukare emellan

Mer
4 år 5 månader sedan #1199940 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Oss missbrukare emellan
Nikotin, cola, socker?
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1199971 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Oss missbrukare emellan
Missbrukar alkohol och snus, det är mina laster. Har slutat röka, det hjälpte att sluta röka med snus istället. Höll upp i 5 veckor med alkoholen.

Mitt tips är att ha det hemma som du vill sluta med och ändå sluta att ta vad man nu vill sluta med. Det är psykologiskt, har du det hemma som du vill sluta är det en trygghet det att du har det och ändå sluta annars ofelbart får man en noja och går ut och köper. Man måste kunna ha det man missbrukar utan att röra det, ty vad gäller tobak och alkohol finns överallt ute, man stålsätter sig och rör det icke

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 5 månader sedan #1199977 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Oss missbrukare emellan
Jag vill veta varför Vittrad får så mycket fokus när det är uppenbart att det är Krokus som är bayben...

Why so Serious?
Mer
4 år 5 månader sedan #1199982 av Clean
Svar från Clean i ämnet Oss missbrukare emellan
Allting handlar om kemiska reaktioner i hjärnan och yttre omständigheter (stimuli)! Så all missbruk borde betraktas som hjärnsjukdom. Vilket forskare i ämnet beroendesjukdomar gjort länge. Att vissa skulle va fysiskt eller psykiskt eller emotionellt är nog allt detta under alla olika missbruk.
Mer
4 år 5 månader sedan #1199986 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Oss missbrukare emellan
Kan du nämna 3-5 faktorer som ökar sårbarheten för att hamna i missbruk?
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1199990 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Oss missbrukare emellan

Vittrad skrev: Krokus, vadå bet han istället för att pussas? Han kanske försökte vara lite "rough och passionerad" men misslyckades.


Läppen? Jag fördrar att nafsa lite lätt på både klitoris och bröst vårtor, geléhallon, aldrig menat att på något sätt göra ont. Smärtcentra är gift med sexkänslor. Alltså lust ligger nära smärta

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Nissegossen.