Oss missbrukare emellan

Mer
4 år 5 månader sedan #1200044 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Oss missbrukare emellan

AddictedWhore skrev: På riktigt sök hjälp.


Stämde av med min kontakt person för några dagar sedan och hon frågade om jag ville ha en läkartid. Jag sa nej och sa att det var i läkarens händer och hon uppmuntrar det hela.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1200092 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Oss missbrukare emellan
Har jag godsaker hemma bara vräker jag i mig. Eller, när jag äter chips bara finmumsar jag veck efter veck. Men jag måste hela tiden lassa in i munnen.
Mer
4 år 5 månader sedan #1200095 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Oss missbrukare emellan
Vad var det nu igen? Var droger bra eller dåligt?..

Fattar inte att det är så svårt egentligen men helst ska man väl va beroendefri? Utan last? Självständig?

Aja fiser ihop lite fört bra..
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1200124 av Clean
Svar från Clean i ämnet Oss missbrukare emellan
Fast de där med att vräka i sig om man har hemma kommer som en biverkningar från mediciner.

Klangen det är en moralisk fråga du ställer om hjärnans processer. Beroende är en hjärnsjukdom och ska behandlas som sådan. Har du ingen mera filosofisk sida hos dig? Vad skulle din fråga bli då?
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 5 månader sedan #1200336 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Oss missbrukare emellan
25 % har missbruk vid schizofreni och 25 % har haft missbruk. Av de som är inlagda har 75 % missbruk, så psykiatri handlar mycket om missbruk. Missbruk kan ge psykoser.
Mer
4 år 5 månader sedan #1200377 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Oss missbrukare emellan

Vittrad skrev: Krokus, det låter inte som någon höjdare, haha. Nisse, jag hade blivit djupt turned off om min partner sade att han ville idka älskog. :D


Nu för tiden måste man på något sett konfirmera med ord och få ett godkännande om man vill knulla någon och få respons med den personen man vill ha ihop det med, ett klart ja, annars lägger man bara ned, för i så fall är det en risk i en gråzon, man vill ha ett konfirmerat ja, annars lägger man ned bara för att då om någon svävar på målet kan det vara frågan om att den andre stenhårt kan säga till polis eller annan hen gjorde våldtäkt på mig.

I detta ligger i botten vad jag tror pengar.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum