Dags för julbord

Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1201519 av Geta
Svar från Geta i ämnet Dags för julbord
Ris a la Malta är lätt att göra själv. När jag gick vegetarisk kurs, fick vi laga till ett vegetariskt julbord. Det var kul!
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Geta.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1201520 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Dags för julbord
Vilbergens bowlinghall serverar julbord, där var vi med sysselsättningen en gång. Tror de ligger bra till prismässigt. Det ligger inte centralt, kanske en halvtimmas promenad från mig. Memphis, ris a la malta har jag för mig att jag inte tycker om. Jag bryr mig mest om maten, det behöver inte vara en fin restaurang.
Mer
4 år 5 månader sedan #1201534 av memphis
Svar från memphis i ämnet Dags för julbord
Jag ska nog göra egen ris ala malta eftersom ingen kommer bjuda mig på julbord. Sen brukar jag alltid griljera en skinka också, mest för hundens skull. Och så brukar jag göra knäck.
Mer
4 år 5 månader sedan #1201612 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Dags för julbord
Man kan ju kolla om det finns en RSMH-förening på orten, som ordnar julbord och då kan man bli medlem.
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1201643 av wasp
Svar från wasp i ämnet Dags för julbord
IKEA brukar ha bra pris på julbord. 199:- tror jag det kostade förra året. Årets pris är 149:- med IKEA family kort. Inte ett kreditkort, utan bara för medlemsrabatt.
Last edit: 4 år 5 månader sedan by wasp.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1201661 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Dags för julbord
Jag vill äta julbord för att mamma ej orkar göra julmat i år. En femhundring har jag inga problem med att betala.