När människor blir sura och varför

Mer
4 år 4 månader sedan #1210398 av Admin1
En gång blev em tant i snabbköpskön sur på att jag inte radade upp alla samma varor efter varandra för då skulle gå snabbare.
Mer
4 år 4 månader sedan #1210402 av Maxjohan1983
Minns att morsan tyckte att man skulle göra så då jag var barn. Alla samma varor på en gång. Men sur blev hon inte :)

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 4 månader sedan #1210404 av Clean
En gång blev en snubbe sur när jag sa Camel light, han snäste och sa det heter blåa Camel efter först ha låtsas som han inte fattade!
Mer
4 år 4 månader sedan #1210408 av Recard2016
En kärringjävel blev sur på att min hund skällde på hennes förra veckan o skrek "han ska inte skälla så!". Kom inte på nåt o säga o muttrade "kärringjävel". Skulle sagt "nej inte du heller!".
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1210409 av Clean
Ja varför antagligen för dom har en dålig dag. Och kan inte låta bli att gå ut över andra. Alla är vi lite needy när det är så! Sedan kan det dålig attityd på arbetsplatsen. Undra vad det beror på att en hel arbetsplats har dålig attityd?
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Clean.
Mer
4 år 4 månader sedan #1210422 av Nissegossen
Har fått lära mig att bara tiga, det är bättre än tjafsa det om saker som egentligen när det kommer till kritan varken gör från eller till.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum