Det här med att bli äldre eller gammal eller jättejättegammal!

Mer
4 år 3 månader sedan #1219628 av Geta
När jag var 17 år och på skolresa till Rom, råkade jag på tafsare på bussen och i S:t Peterskyrkan under påvens audiens. De ställde sig bakom ryggen och tryckte sig mot en.
Mer
4 år 3 månader sedan #1219630 av krokus
Mer
4 år 3 månader sedan #1219631 av Recard2016
När jag var på konsert i Malmö o stod längst fram, tryckte sig en kille mot mig så ja trycktes mot en tjej. Hon blev skitsur på mig, men ja förklarade att det var killen som tryckte mig mot henne, hon fattade o knuffade till killen.
Mer
4 år 3 månader sedan #1219633 av Richard

Clean skrev: Jag var så snygg att jag hamnade på mittupplagan på en av världens största modetidningar.

Jag har också hamnat i världspressen, men inte p.g.a. att jag var ful eller snygg. Bara om mina udda hobbies...

Israel: www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4104378,00.html
Japan: srad.jp/story/11/08/04/0221254/
Qatar: www.qatarliving.com/forum/qatar-living-l...d-trying-split-atoms
Turkiet: www.haber7.com/avrupa/haber/770563-evind...-parcalamaya-calisti
Storbritannien: www.bbc.com/news/world-europe-14406766
USA: www.foxnews.com/tech/swedish-man-builds-...actor-in-his-kitchen

Det kom journalister o fotografer från bl.a. Ryssland o Tyskland o ville ta en titt hos mig...
Mer
4 år 3 månader sedan #1219637 av Fantasio
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1219660 av Nissegossen

Richard skrev: Jag har också hamnat i världspressen, men inte p.g.a. att jag var ful eller snygg. Bara om mina udda hobbies...

Israel: www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4104378,00.html
Japan: srad.jp/story/11/08/04/0221254/
Qatar: www.qatarliving.com/forum/qatar-living-l...d-trying-split-atoms
Turkiet: www.haber7.com/avrupa/haber/770563-evind...-parcalamaya-calisti
Storbritannien: www.bbc.com/news/world-europe-14406766
USA: www.foxnews.com/tech/swedish-man-builds-...actor-in-his-kitchen

Det kom journalister o fotografer från bl.a. Ryssland o Tyskland o ville ta en titt hos mig...


Just snyggt det där...

Clean skrev: Jag skulle aldrig vilja vara ung igen (det är hemskt mycket bättre idag), men här sitter jag tjock, gammal och ful.

Suckar djupt.... Ja vad gör man när man inte gillar bli tjock, gammal och ful!

Forskning visar att snygga människor lever mycket bättre liv.


Detta Med KOL har jag tagit upp och Han med KOL mr Spock hade det trots att det var länge sedan han rökte, så dog han pga KOL

Nu har jag visserligen sett i skrift någonstans att det gick lång tid med KOL innan han dog, men i följande ser jag här att han dog ganska kort tid efter diagnosen, det inkräktar inte på att han dog pga KOL
sv.wikipedia.org/wiki/Leonard_Nimoy

Här kan du se honom och höra vad han talar

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.