Det här med att bli äldre eller gammal eller jättejättegammal!

Mer
4 år 3 månader sedan #1219523 av Clean
Jaha så nu blev min tråd att handla om politik och samhälle. Tar en paus. Återkommer senare.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1219526 av Nissegossen
Datorer säger två saker, det är som så att datorer säger ja, eller nej. Det är svart eller vitt. En transistor har förmågan som en ventil, det vill säga öppen eller stängd, falskt eller sant. På det har Gud en dator, han vill att påstående med ett ja skall råda så att ett ja, skall vara ett ja och ett nej skall vara ett nej.

Redan tidigt redan på berget Sion när han steg ned i ett eld och rökmoln så hade han ju med sig något som talar om sant eller falskt de som ljög för dem öppnades ett hål i marken om de ljög, så Gud hade något som kunde analysera falskt sant och för den som ljög, inte bara han utan även fru barn och andra anhöriga öppnades ett hål i marken som sedan slöt sig samman dem

Så den som ljuger är inte högt uppe i kurs och blir ut sållad senare

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 3 månader sedan #1219542 av Clean
Jag har sålt min själ till voodoo och svarta konster. Så det kan inte bli värre. Jag ser honom ibland väntandes och le mot mej. Jag blundar eller tittar bort. För jag har sett hans ansikte.
Mer
4 år 3 månader sedan #1219627 av krokus

Geta skrev: Snygga människor är bara upptagna med sitt utseende.

Annars tror jag att snygga människor lättare råkar ur för tafsare och liknande. Det finns tyvärr de som tänder på folksamlingar, som tafsar i rusningen i tunnelbanan. Blä!
Mer
4 år 3 månader sedan #1219628 av Geta
När jag var 17 år och på skolresa till Rom, råkade jag på tafsare på bussen och i S:t Peterskyrkan under påvens audiens. De ställde sig bakom ryggen och tryckte sig mot en.
Mer
4 år 3 månader sedan #1219630 av krokus