Ställ frågor!

Mer
4 år 2 månader sedan #1229418 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Ställ frågor!
msearlgry:

Vad innehöll dina vanföreställningar?
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1229419 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Ställ frågor!

PsychoWard skrev: vem har inbillat dig att kristna skulle vara helgon som inte gör fel? eller som har ett perfekt språk? tvärtom står det ju i den heliga bibeln att folk har en tunga som är påtänd från helvetet samt att alla människor bör beaktas som lögnare.

men visst, Jesus är ju vår förebild , men att mena att det vore rimligt att jag skulle ha nått upp till Hans nivå bara för att jag påstår mig vara kristen är väl för mycket begärt. jag bör snarare ses som den sista i ledet, om något.

dessutom är jag bara allmänt nyfiken. och jag tror inte ens TS inbillat sig att jag menade att hon är lösläppt eller något i den stilen. mina frågor måste inte besvaras.


Okejrå men den är i allafall pervers.
Typiskt karlar!!
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229421 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ställ frågor!
Tråkigt att det finns medlemmar som vill förstöra den här tråden. Ser fram emot filmen, där du svarar på vettiga frågor, mrsearlgray. Här på Viska kan man få stå ut med mycket ibland.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229423 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Ställ frågor!
Ja, låt dig inte slås ned av det msearlgray. Jag ser fram emot nästa video. Min fråga: har du några knep för hur man ska undvika att bli psykotisk?
Mer
4 år 2 månader sedan #1229428 av memphis
Svar från memphis i ämnet Ställ frågor!
Extremt låg nivå på vissa medlemmar här på Viska. De kanske är avundsjuka för att de inte har nåt eget av värde att komma med. Men du gör ett jättefint jobb mrsearlgray! Jag ser också gärna alla dina videos, dom är jättebra!
Mer
4 år 2 månader sedan #1229457 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Ställ frågor!
Jag kan inte titta på video så lätt. Min schizofreni är lurig.

Men kul att du fick till det.

Gör gärna en video om hur Gudsupplevelser och psykos hänger ihop!