Ställ frågor!

  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1229393 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Ställ frågor!
alltså jag vill inte ge några ideer till någon när det gäller dumheter, men eventuellt är det bra att OM det vore så att TS hade kört med den metoden, för NÅGOT syfte, så kunde det varit relevant om det delades med sig så fler slipper gå i fällan liksom.

omvändelse är det enda rätta!
Last edit: 4 år 2 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229394 av mrsearlgray
Svar från mrsearlgray i ämnet Ställ frågor!

PsychoWard skrev: alltså jag vill inte ge några ideer till någon när det gäller dumheter, men eventuellt är det bra att OM det vore så att TS hade kört med den metoden, för NÅGOT syfte, så kunde det varit relevant om det delades med sig så fler slipper gå i fällan liksom.

omvändelse är det enda rätta!


svarar på din fråga då! Nej jag har aldrig legat med någon jag träffat inom psykiatrin. har ju förfan en fästman.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1229396 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Ställ frågor!

Vittrad skrev: Frågan är: varför i helvete vill PW veta det?

ni menar väl inte att dylikt beteende
bör få hållas hemlighållas, om vi strävar efter ett positivt och gudsfruktigt samhälle?

mrsearlgray skrev: svarar på din fråga då! Nej jag har aldrig legat med någon jag träffat inom psykiatrin. har ju förfan en fästman.

Tack!

intressant at du väljer att svara på min, som man kan se som mycket personliga fråga i tråden, men väljer att undvika alla andra frågor.

men jag får väl erkänna att jag glömt av att du snackat om att gifta dig faktiskt. tro't om du vill!
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1229397 av mrsearlgray
Svar från mrsearlgray i ämnet Ställ frågor!
jag har inte svarat dom andra därför jag ska filma in en video där jag svarar på dom! idiot
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 2 månader sedan #1229400 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Ställ frågor!
Jag orkar inte läsa PW:s inlägg, det är farligt, för då kan hans inlägg tas för sanna och vederhäftiga för det på pågående skriftväxlingen. Jag känner att ngt är farligt, med att visa för mycket motstånd mot honom?

Att tysta en röst, sker oftast med allmän utfrysning i vanliga fall, men ni häller bensin på en vanlig eldsvåda!

Vars är världen på väg?
Mer
4 år 2 månader sedan #1229401 av mrsearlgray
Svar från mrsearlgray i ämnet Ställ frågor!

Jocke skrev: Jag orkar inte läsa PW:s inlägg, det är farligt, för då kan hans inlägg tas för sanna och vederhäftiga för det på pågående skriftväxlingen. Jag känner att ngt är farligt, med att visa för mycket motstånd mot honom?

Att tysta en röst, sker oftast med allmän utfrysning i vanliga fall, men ni häller bensin på en vanlig eldsvåda!


håller med, tyvärr så blir det lätt att dras med och man svarar. men som sagt vore kanske bättre att ignorera honom.