Nazisterna ytterst få?

  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
4 år 2 månader sedan #1231871 av Cosmos
I debatten om högerextremistiska rörelser får man det att låta som dessa är stora och många. Det är inte sant. I valet 2016 fick partiet Nordiska Motståndrörelsen 2106 röster, vilket motsvarar 0, 03 av alla röster. Ändå får vi höra att de högerextrema är så många. Varför relaterar man till att detta parti är ett hot mot Sveriges demokrati? På vilket sätt skulle detta öka främlngsfientligheten? Alltihop liknar en medial kupp för att få folk att känna rasism även med högst små misstankar mot invandringens konsekvenser på Sveriges framtid. Högerextrermism är helt inget aktuellt för Sverige. Man lägger ut dimråder för att få folk att tystna och detta är djupt oärligt..

nyheter24.se/maktkamp24/914618-sa-manga-...zistiska-nmr-i-valet

Känner ni någon nazist? Här hade vi ju PW vars åsikter jag inte tror någon här delar.
Mer
4 år 2 månader sedan #1231876 av björk
Svar från björk i ämnet Nazisterna ytterst få?
Han som var före lägenheten över på VasaG
efter att han flyttat såg jag hen satt på huk eller dylikt,
då såg han ut som han blivit manglad i ansiktet
med ett stryk järn.

Sedan flyttade Elin in !
Mer
4 år 2 månader sedan #1231877 av Clean
Svar från Clean i ämnet Nazisterna ytterst få?
Jag har känt flera nazister. Alla har jag knullat med.
Mer
4 år 2 månader sedan #1231880 av Geta
Svar från Geta i ämnet Nazisterna ytterst få?
Jag känner inga nazister och har inte haft några nazister i släkten.
Mer
4 år 2 månader sedan #1231882 av memphis
Svar från memphis i ämnet Nazisterna ytterst få?
Mitt ex hade en snurrig gammal farmor som var hemligt nazist, hon hade bland annat ett gammalt guldhalsband i form av ett hakkors i en låda, som hon stolt visade oss. De andra i släkten skakade lite på huvudet åt det.
Mer
4 år 2 månader sedan #1231883 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Nazisterna ytterst få?
Nej, jag känner inga nazister. Men har nu döda släktingar som var det. Dock har jag sett propaganda från Nordiska motståndsrörelsen på min gata och andra ställen.