Realistiska drömmar?

Mer
4 år 1 vecka sedan #1251148 av Clean
Svar från Clean i ämnet Realistiska drömmar?
Nej normallängd! 185 cm!! Vadåråh?
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 1 vecka sedan #1251166 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Realistiska drömmar?
Dietcoke du låter relativt ung, de flesta är nog jobbinriktade, betalar trots allt ens uppehälle, bli inte besviken på dig själv, ingen rår för att man fått en sjukdom, och även om du blir tokig ursäkta uttrycket. mellan varven och är svår att leva med så är det en sjukdom, lägg den inte på dig själv, du har inte gjort något själv för att få den, du har ärvt den i generna, har ett anlag för att få den, vet med mig själv, man känner sig skyldig, känner skuld för att du avviker normen. Begrav det, se dig själv som högkänslig med behov av omsorg av själen, se på det som en växt som ska skötas för att må bra.
Mer
4 år 1 vecka sedan - 4 år 1 vecka sedan #1251168 av Vatten
Svar från Vatten i ämnet Realistiska drömmar?
Jag har realistiska drömmar och väldigt tråkiga sådana, för tillfället

Last edit: 4 år 1 vecka sedan by Admin1.
  • dietcoke
  • Besökare
  • Besökare
4 år 1 vecka sedan #1251180 av dietcoke
Svar från dietcoke i ämnet Realistiska drömmar?

ingrid64marie skrev: Dietcoke du låter relativt ung, de flesta är nog jobbinriktade, betalar trots allt ens uppehälle, bli inte besviken på dig själv, ingen rår för att man fått en sjukdom, och även om du blir tokig ursäkta uttrycket. mellan varven och är svår att leva med så är det en sjukdom, lägg den inte på dig själv, du har inte gjort något själv för att få den, du har ärvt den i generna, har ett anlag för att få den, vet med mig själv, man känner sig skyldig, känner skuld för att du avviker normen. Begrav det, se dig själv som högkänslig med behov av omsorg av själen, se på det som en växt som ska skötas för att må bra.


:hjärta