vad gör dig glad

  • ingrid64marie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 1 dag sedan - 4 år 1 dag sedan #1253195 av ingrid64marie
vad gör dig glad skapades av ingrid64marie
Tyckte jag efterlyste det i en tråd jag starta hittar den inte, men jag ska berätta vad som gör mig GLAD , det är kärlek, värmen som du känner inom och jag älskar inte många men jag älskar min sambo, jag älskar mina syskon, min katt och hund, det är hos dem jag hämtar näring när jag inte mår bra, och nu ska jag börja försöka älska mig själv, det är inte lätt är inte perfektionist i livet men jag är perfektionist i känslan ända ut i fingertopparna. Men kärleken till dig själv måste ingå för att man ska få en rundgång med kärleken, annars stannar den upp och Guds kärlek är allomfattande och jag tror du mår bäst i ditt inre om man kan spegla den kärleken ut. Vi brukar kunna tänka djupa tankar hur tänker du kring detta kan det vara av betydelse.

Älskar min son med, min son är en del av mig,finns alltid hos mig, den är så självklar för mig att jag glömde skriva det för hans finns inom mig.
Last edit: 4 år 1 dag sedan by Admin1.
Mer
4 år 1 dag sedan #1253198 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet vad gör dig glad
Musik, partner, vänner, djur, ett skönt knull, att få till ett riktigt bra foto med kameran, hitta något fynd på auktion/secondhand, göra utflykter, besöka Gotland, resa, paddla kanot, Johan Glans, göra desserter, spela spel, skjuta pilbåge.
Mer
4 år 1 dag sedan #1253199 av vnv
Svar från vnv i ämnet vad gör dig glad
Vackra flickor gör mig glad! ^^

/vnv. =)
Mer
4 år 1 dag sedan #1253202 av Geta
Svar från Geta i ämnet vad gör dig glad
Letade efter kaffe och bulle gör mig glad med Tage Danielsson men hittade detta:

Mer
4 år 1 dag sedan #1253204 av vnv
Svar från vnv i ämnet vad gör dig glad
Geta:


/vnv
Mer
4 år 1 dag sedan #1253210 av wasp
Svar från wasp i ämnet vad gör dig glad
Krig är inte bra! Kaffe och bullar gör mig gla'! (Tage Danielsson)