vad gör dig glad

Mer
4 år 1 dag sedan #1253219 av memphis
Svar från memphis i ämnet vad gör dig glad
Jag blir glad när jag har klarat av något. Behöver inte vara nåt stort, kan vara små saker också. Blir glad också när jag haft en produktiv dag och fått mycket gjort. Blir glad av att shoppa och hitta ett riktigt fynd. Blir glad när jag hittar vackra stenar. Blir glad när min hund blir väldigt glad.
  • dietcoke
  • Besökare
  • Besökare
4 år 1 dag sedan #1253221 av dietcoke
Svar från dietcoke i ämnet vad gör dig glad
Så mycket! God mat gör mig väldigt glad. Och musik. Och genuina kramar. Stunder ute vid havet. När man har flyt, och kan få andra att också må bra.
Mer
4 år 1 dag sedan - 4 år 6 timmar sedan #1253274 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet vad gör dig glad
Håller med dig, när jag lagat mat, som med ingredienser som jag blir synnerligen nöjd med och bjuder gäster på det blir jag glad och nöjd. Om mina köttbullar med vitlök i säger jag om köttbullarna bättre än morsans, det förstår ni själva att köttbullarna har fått det epitetet för de är bättre.
En granne sade efter en tugga, Gu vilka goa köttbullar skall nu ringa min mamma och säga det. Jag sade och pekade mot köket telefon är därinne och hon sade exakt så. Stor skillnad på färsen, kör genomgående med nötfärs. En på viska.se gjorde på kycklingfärs ett kilo, hon trodde hon skulle få köttbullar över allt gick åt till tre pers

Några skulle komma till stan från Skåne, de skulle äta med mig, därav i paret en kvinna medlem på viska.se skulle komma till mig och äta. När jag var klar ringer hon och säger vi blir en timme sena. Då sade jag in maten på varmhållning i ugnen det var en fläskfilé panna i stekpannan med kokt potatis i ena kärlet, det var också med ett kärl med grönsaker.

Tänkte får smaka på såsen, det smakade rävgift, då det dunstat (Reducerat) så jag öppnade en grädde tre dc jag rörde ut, hann inte smaka på det öppnar dörren sätter fram maten ber dem ta, samtidigt jag skulle ta en tugga, sade hon hur kan mat smaka så bra?

Då hann jag precis smaka, jättegott, med den extra grädden hade det ju kokat ihop därav mycket god smak

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 6 timmar sedan by Admin1.
Mer
4 år 1 dag sedan - 4 år 6 timmar sedan #1253337 av memphis
Svar från memphis i ämnet vad gör dig glad
Jag ska snart snöra på mig skorna och gå ut. Det är inte alla dagar jag vill gå ut, men jag måste ju pga hunden, och jag är alltid glad efteråt när det är gjort.

Nyss blev jag glad och tacksam att förgående hyresgäst lämnade diskmaskinen i köket. Den är väldigt bekväm att ha.
Last edit: 4 år 6 timmar sedan by Admin1.
Mer
4 år 1 dag sedan #1253338 av Miika
Svar från Miika i ämnet vad gör dig glad
Lyxigt ju. Saknar min
  • ingrid64marie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 21 timmar sedan #1253405 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet vad gör dig glad
Ofta kan jag tycka att humöret pendlar upp och ner under dagens lopp, tar på krafterna, glad, melankolisk, glad, melankolisk upp och ner som en jojo.