dom får hämta mig nu

Mer
17 år 6 månader sedan #52504 av Interlude
jag orkar inte längre, tappar kontrollen om mig själv...
mamma har redan förlorat mig...verkligen...
de enda jag gör är supa va me killar o hamna i tjafs..knapra piller o festa, jag vill nog att gud och änglarna ska hämta mig nu, jag har bara tappat makten..
Mer
17 år 6 månader sedan #52509 av aspie
Svar från aspie i ämnet dom får hämta mig nu
Varför skulle de hämta Dig? Gå till spegeln och säg: "Kära Interlude, jag älskar Dig, vad kan jag göra åt Dig idag att Du skulle bli glad?". Gör något helt smått (fixa kläder, make-up, städa ett skåp) och ge beröm åt Dig själv.

- aspie
Mer
17 år 6 månader sedan #52514 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet dom får hämta mig nu
alltså vilket liv du lever!

om jga som kille hade fått festa och knullat och fått äta piller
vad gött lixom!
  • Flux
  • Besökare
  • Besökare
17 år 6 månader sedan #52527 av Flux
Svar från Flux i ämnet dom får hämta mig nu
Hej Interlude! Hur gick det me killen som svek dig? Har ni brutit med varandra nu eller hur gick det? Varför har din mamma förlorat dig? Föräldrar har en tendens att älska sina barn även om barnen hamnar i trubbel. Ta hand om dig!
Mer
17 år 6 månader sedan #52548 av Fia
Svar från Fia i ämnet dom får hämta mig nu
Livet är skit krångligt...
Som jag:
jag vill inte dö men jag orkar inte leva just nu. kanske bara försvinna ett tag hade varit bra...
Vem vet???
Mer
17 år 6 månader sedan #52549 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet dom får hämta mig nu
Du kanske skulle behöva stödsamtal med en kurator, så du kan komma fram till vad och hur du skall förändra ditt liv så att du mår bättre. Du kan ju försöka minska på användningen av sprit och tabletter. När man är full kan man göra dumma saker, som man sedan kan må dåligt av efteråt och ångra mycket. Du behöver nog en bättre balans i ditt liv.