Boendestöd etc som stjäl

Mer
3 år 9 månader sedan #1265953 av Maxjohan1983
Vad umgås du med för folk som vill ha dig till slav. Geta?

Jag har aldrig blivit av med något tror jag. Bara det att jag har så få tallrikar nu så jag undrar liksom vars dem tagit vägen. Eller så har jag inte haft så många som jag tror jag haft. Sedan har jag inte haft boendestöd på många år. Men grejen är att då ventilationen ska kollas och sånt då får personal gå in med nyckel om jag är borta. Och då är det himla lätt att norpa saker.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 9 månader sedan #1265961 av Lejonhjärta
Ni som skriver "Vem tror på ett psykfall?"....
Visst är det en jäkligt svår situation, ni har ju rätt i att det är väldigt svårt att bli trodd. :(

Har också boendestöd, och jag kollar dom därför noggrant hela tiden. Som en hök, faktiskt.
Mer
3 år 9 månader sedan #1265976 av Geta
Svar från Geta i ämnet Boendestöd etc som stjäl
Har läst någonstans att personer med bipolär sjukdom gärna vill ha slavar.
Mer
3 år 9 månader sedan #1265978 av Lejonhjärta

Geta skrev: Har läst någonstans att personer med bipolär sjukdom gärna vill ha slavar.


Vad har det med tråden att göra, hur tänkte du?
Mer
3 år 9 månader sedan #1265979 av Geta
Svar från Geta i ämnet Boendestöd etc som stjäl
Har du inte läst hela tråden. Jag svarade på en fråga. Det spårar ofta ur på Viska. Vi håller oss sällan till trådämnet.
Mer
3 år 9 månader sedan #1265982 av Nissegossen
Mitt ex hade borderline och kom till mig efter att jag införskaffat en hög med pengar av arv, när vi började bo tillsammans var det hon som styrde vad vi skulle göra med pengarna, sedan när mina pengar var slut var det hejdå, vilket kan passa in på många kvinnor. kommer aldrig sätta mig i den situationen igen. Det är bara ett faktum förövrigt hemlösas tidning

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum