Har ni Sexlust?

Mer
3 år 6 månader sedan #1290972 av Geta
Svar från Geta i ämnet Har ni Sexlust?
Det är nog få av oss som verkligen vet hur hur prostitution är i verkliga livet.
Mer
3 år 6 månader sedan #1290978 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Har ni Sexlust?
Dom farligaste tjejerna är dom som har Borderline personlighetsstörning! Dom kan spela intresserade men när man väl haft sex med dom kan dom springa ut och säga att dom blivit våldtagna! De kan vara väldigt manipulerande. Många strippor har Borderline.
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1290983 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Har ni Sexlust?
Tjejer som säljer sig är glada om de får sova en natt i trygg miljö där ingen begår övergrepp eller misshandlar eller tar deras pengar. Jag har gett sådana kvinnor en trygg plats att få sova tryggt utan någon ersättning. Samtidigt har jag av en nattklubbsägare blivit tillfrågad om ett jobb som att uppträda på liveshow på en sådan nattklubb. Det innan jag insjuknade.

Jag talar om det för att ge en annan vinkel på frågeställningen.

Drummer skrev: Dom farligaste tjejerna är dom som har Borderline personlighetsstörning! Dom kan spela intresserade men när man väl haft sex med dom kan dom springa ut och säga att dom blivit våldtagna! De kan vara väldigt manipulerande. Många strippor har Borderline.

Vet vad det vill säga, mitt ex hade diagnosen Borderline när jag läste kriterierna på dåvarande Borderline.nu Sköt jag stolen tillbaka och sade inom mig, ja,det är hon. Att vi skildes åt i godo och att jag sade ta vad du vill ha här lämna resten åt mig, gjorde att jag fick mer kvar än om vi stridigt om varje pryl inga hårda ord från någon av oss och i veckan har jag ringt och grattat henne då hon fyllt pension att jag kommer ihåg hennes personnummer gör att jag hittar namn adress och telefonnummer lätt. Har gett henne tips om en butik som säljer varor billigt genom en organisationen som säljer mat med kort datum ett par hållplatser bort från henne. Hon sade att hon skulle ta och titta på det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 6 månader sedan #1290985 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Har ni Sexlust?
Att ha sexlust vore inte bra, för jag skulle inte få utlopp för den.
Mer
3 år 6 månader sedan #1290986 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Har ni Sexlust?
Att vi levde ihop i 13 år och fortfarande är vänner säger mer om mig en henne, jag har känt henne sedan 1982 och vi är fortfarande vänner.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 6 månader sedan #1290988 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Har ni Sexlust?
Ja, det är jobbigt att ha den där driften Fantasio! Att vilja men inte kunna, är fasansfullt jobbigt i ett förhållande. Så var glad att du slipper detta, om du känner det så?

Vars är världen på väg?