Evigt liv

Mer
3 år 6 månader sedan #1293441 av wasp
Svar från wasp i ämnet Evigt liv
I nästa liv ska jag bli en Tarantel och anfalla Trump! :D :D :D
Mer
3 år 6 månader sedan #1293465 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Evigt liv

wasp skrev: I nästa liv ska jag bli en Tarantel och anfalla Trump! :D :D :D


Spindel stor hårig når inte Vita huset du är död långt innan all post gås igenom innan den når Vita Huset. Veterinär sjukdom dödlig du borde veta något om mjältbrand, det dödar effektivt bli ett virus eller en bakterie presidenten har onekligen varit sjuk i Corona, mjältbrand effektivare

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1293470 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Evigt liv

Cosmos skrev: Att ta livet av sig kräver inte mod utan om aggressivitet. Är man uppgiven så tar man inte livet av sig ändå. Till detta fordras en underliggande ilska och en aktiv komponent av våld som signum.

Själv har jag funderat på att ta mig själv av daga, men då varit så deprimerad att jag inte har haft kraft nog. Senast det hände var 2012 då jag bara konstaterade att livet var ohanterligt men rädslan var större än aggressiviteten så jag gjorde aldrig något försök.


Du säger emot dig själv. Har du ingen förmåga att tänka innan du talar och dra riktiga slutsatser? Ändå utger du dig för det.

Du skriver självmord kräver inte mod. Jo så kanske är det för dig men så är det inte alltid för andra. Utan det krävs det största modet nånsin. Varför det krävs mycket mod är för att trots man bär irrationella tankar och irrationella känslor att det finns ingen annan utväg än självmord så vill man ingenting annat än att leva och må bra men tror det är helt kört fastän det inte är det. Bara för man bär på irrationella tankar och irrationella känslor. Sedan avslutar du ditt inlägg med "att din rädsla var större än andra saker därför banga du från att ta ditt liv" så där från början till slutet säger du helt emot dig själv!
Du är ganska obetänksam för att ha masterexamen i psykologi. Jag har inte ens grundskola men jag är vettigare än vad du är och du är även tio ggr äldre än mej. Man säger man blir klokare eller vettigare med åren. Men du verkar bara så jävla borta och körd i huvudet.
Masterexamen psykologi kan du knappast ha då dina psykologiska kunskaper är som en gymnasieelev. Ibland till och med en femårings jösses!

Sedan påstår du jag är en typisk narcissist och lögnare när du har själv säkert ljugit om din masterexamen i psykologi. Du är verkligen en elak människa som projicerar sina egna tillkortakommanden på mej. Trakasserar mej för jag har diagnoserna borderline och narcissism. Du vet inte ett skit om vad det betyder och innebär att ha dom diagnoserna. Och kommer aldrig veta heller. Det är det sorgliga med dig du kommer aldrig veta och förstå bättre. Ett liv bortkastat sådär helt utan vidare.

Sedan är du rasist vilket gör det hela så jävla mycket värre. Man behöver inte ha en masterexamen i psykologi för att vara en hygglig och bra människa. Du duger till precis som du är när du är hygglig. Man får vad man ger. Vill du inte människor ska gilla dig för den som du är oavsett masterexamen i psykologi eller inte?
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Pimed.
Mer
3 år 6 månader sedan #1293478 av Geta
Svar från Geta i ämnet Evigt liv
Jag tror att självmord ofta sker på impuls hos förvirrade människor.
Cosmos masterexamen har inget med det att göra.
Mer
3 år 6 månader sedan #1293507 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Evigt liv
Pimed, suck,

Varför blir du så provocerad? Det säger mer om dig än om mig. Om du hade haft lite självkänsla hade du inte behöva reagera som du gör. Men det brukar vara där som skon klämmer för grandiositet och narcissism. Du känner dig som ett litet kryp och är tvungen att slå på allt som utmanar dig. Sluta slå på dig själv först och främst.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1293524 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Evigt liv

Geta skrev: Jag tror att självmord ofta sker på impuls hos förvirrade människor.
Cosmos masterexamen har inget med det att göra.

Så är det för en del. Men det är inte hela sanningen om alla. Självmord kan även vara planerad som en utväg. Dom på impuls är lättare att fånga upp och förhindra medan den som planerar har en hel del ggr bestämt sig. Men det är inte absolut hopplöst. Självmordstankar är en tillfällig kris och som alla kriser går det vanligtvis över vid rätt hjälp och stöd. Även om man inte får rätt stöd och hjälp så går det över. Det är irrationella tankar och känslor självmordstankar. Så det är inte alls så logiskt att begå självmord oavsett vad allting spelar roll. För egentligen spelar det ingen roll dom flesta ggr, och man är tacksam och glad att man inte begick självmord när man rider ut stormen.

Cosmos skrev: Pimed, suck,

Varför blir du så provocerad? Det säger mer om dig än om mig. Om du hade haft lite självkänsla hade du inte behöva reagera som du gör. Men det brukar vara där som skon klämmer för grandiositet och narcissism. Du känner dig som ett litet kryp och är tvungen att slå på allt som utmanar dig. Sluta slå på dig själv först och främst.

Jag blir förbannad att du använder mina diagnoser mot mej men det har du alltid gjort så jag borde ha vant mej. Men det gör jag inte. Hur kan du ha mage på en sajt där människor mår dåligt och har olika diagnoser använda diagnoserna mot andra som tex mej på en sajt där folk mår dåligt och har olika diagnoser? Du är knäpp!
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.