Slit och släng!

Mer
3 år 2 månader sedan #1318535 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Slit och släng!
Om det inte vore för besök så hade jag snudd på inte haft något alls lägenheten. Jag bodde så ett tag. Det var skönt. Jag ska hyra in en firma att kasta mitt vardagsrum. Det blir minimalistiskt det jag ska köpa.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 2 månader sedan #1318564 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Slit och släng!
Jag försöker hålla mina saker vid liv så länge som möjligt. Min skrivare är 25 år. Min mobil 20 år. Min smartphone är 6 år. Allt fungerar än.
Mer
3 år 2 månader sedan #1318569 av Geta
Svar från Geta i ämnet Slit och släng!
Det positiva med att bli gammal är att saker kommer att hålla livet ut.
Mer
3 år 2 månader sedan #1318572 av Pg
Svar från Pg i ämnet Slit och släng!
Jag gillar att inte ha så mycket saker framme, gillar minimalistisk stil. Samt gillar jag att mina saker fungerar länge. Mitt keyboard är 15 år gammalt, datorn 10 år. Det var en bra skrivare admin! Skrivare jag köpt håller kanske ett år, så nu har jag slutat köpa skrivare för dom går sönder hela tiden.
Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1318864 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Slit och släng!
På secondhand brukar det alltid finnas billiga skrivare. Min skrivare är så gammal att det är svårt att hitta skrivband. Det är en matrisskrivare, som för en del oväsen.
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 2 månader sedan #1318890 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Slit och släng!
Var på studiebesök på försäkringskassan, där de skrev ut ersättningen, på den tiden matrisskrivare. Datorer stora som hus magnetband, chefen där frågade är det någon som vill se hur det ser ut för er. Jag sade ja, kunde vara kul att se vad det står om mig. Jag talade om namn och personnummer. Förstår honom när han sade efter att ha sökt och funnit att han hade inte behörighet att gå in på mig. Matrisskrivaren var på en vägg, flera sidor samtidigt det var sjok med papper, stannade till tryckte hela sjoket, sedan hoppade det vidare till nästa sjok.

På den tiden kunde man se på utbetalningen på nålarna på utskriften på utbetalningen på papper att hämta ut på post eller bank, att det var matrisskrivare

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum