alla hatar mig

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 5 månader sedan #54620 av
Svar från i ämnet alla hatar mig
inget ont menat men jag ber inte om en diagnos av er jag har en diagnos redan, jag ville lätta mit hjärta lite.
nej det är inte bra lösning att bo hos sin syster. med all medicin jag måste köpa och det faktum att jag går på bidrag från försäkringskassan
och att jag nog inte skulle klara av mina sjukdomar ensam.och att jag nog inte får en lägenhet om jag går på" bidrag" så känns det bättre.
alla mina kompisar bor där min syster bor också. (inte samma hus alltså men ni förstår nog) och jag vill bort härifrån. jag vill ha et nytt liv. jag vill inte vara den stackars lilla flickan som måste bo hemma för hon klarar sig inte.
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1242155 av wasp
Svar från wasp i ämnet alla hatar mig
Bodde hemma till jag var 28. Flyttade hem till mina föräldrar när jag blev sjuk. Alla hatar inte mig, men ger mig gliringar. Nu har jag åter svarat i en postning från 2006, dvs två år innan jag reggade mig på viska.
Last edit: 4 år 1 månad sedan by wasp.
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1242199 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet alla hatar mig
Ja, varför dra upp den, det måste finnas en anledning vilken?

Förlåt oduglig fattnings förmåga, du vill alltid vara bäst därav gliringar till dig, jantelagen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 1 månad sedan #1245407 av wasp
Svar från wasp i ämnet alla hatar mig
Nej, Nissegossen! Vill inte alltid vara bäst, för det är jag absolut inte! Jantelagen råder över mitt gamla liv, men vad som hände för ca 40 år sedan är väl inte relevant att ta upp idag?? Många ljuger på mig rent ut sagt!!