30!

Mer
17 år 3 månader sedan #62199 av Fredrik
Svar från Fredrik i ämnet 30!
Grattis i efterskott Flisan!

kram Fredrik.
Mer
17 år 3 månader sedan #62330 av Rosa
Svar från Rosa i ämnet 30!
jag tycker man verkar flytta upp det där med att vara stor
hela livet, då man är 11-12 tycker man de som är 20 är stora, när man är 20 tycker man de som är 25-27 är stora. när man är över 20 tycker man de som är 30 är de stora osv..:P
Mer
17 år 3 månader sedan #62331 av Rosa
Svar från Rosa i ämnet 30!
ja och grattis också förståss :D
Mer
17 år 3 månader sedan #62410 av flisan
Svar från flisan i ämnet 30!
Hej,

Jag hade en ganska bra födelsedag. Det var många som ringde och grattade och en kompis kom över med presenter. På kvällen var jag och fikade med en annan kompis. Det som var tråkigt med dagen var att jag på kvällen fick en samtal från min bror. Han ringde och skulle gratulera, men jag hörde att något inte stämde. Han berättade att hans flickväns mamma dött på dagen, bara knall och fall. Hon var bara drygt 50 år och fullt frisk så vitt alla vet. Jag har bara träffat henne en gång men blev väldigt ledsen. Min bror och hans tjej har en som på 6 mån, han får aldrig uppleva sin mormor. Sorgligt, även om det inte berör mig själv så mycket. Så det var en sorglig avslutning på min födelsedag. Men sådant kan man inte styra över.
På lördag kommer släkten hit (dock ej min bror med familj) och jag ska bjuda dem på middag. Det ska bli trevligt, mycket att göra.
Lite kul att kanske få presenter också....
Tack för era gratulationer.
Mer
17 år 3 månader sedan #62565 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet 30!
Roligt att höra att din födelsedag blev ganska lyckad. Tråkigt med din brors svärmor, men sådana saker händer tyvärr ibland.
Mer
17 år 3 månader sedan #62904 av flisan
Svar från flisan i ämnet 30!
Ja det är ju så, att det händer tråkiga saker då och då. Jag blev först mycket ledsen och chockad, men känner nu att jag återhämtat mig ganska bra. Jag stod henne ju inte så nära. Men jag är ändå ledsen för min brors och hans fästmös skull.
I går hade jag släktkalas här hemma. Det var trevligt. Jag lagade en massa mat och bjöd på tårta och lite mousserande vin. Det tog dock hårt på krafterna känner jag. I dag känner jag mig ganska trött och lite låg. Min kille har åkt i morse, så nu är det tomt. Det känns lite jobbigt och ensamt. Jag ska ha fest för alla kompisar nästa helg och just nu känns det tungt. Vet inte hur jag ska orka...Men jag behöver ju inte tänka på det just i dag. Nu måste jag få vila några dagar, sen kan jag ta tag i det.
Det är lite jobbigt att ha ett distansförhållande. Det är bra på ett sätt, för när man träffas så blir det väldigt intensivt. Men jag känner mig ofta tom då vi skilts åt. Fast efter ett par dagar brukar jag ha vant mig och kommit in i mina rutiner och trivas ganska bra. Kändes som jag var så grinig mot min kille den här helgen, för att jag var lite stressad med allt som skulle göras. Men jag tror inte att han tyckte det. Det var nog bara vad som kändes inombords, tror inte att jag visade så mycket utåt.