Ofredad av minderåringar som plingar om nätterna.

Mer
16 år 6 månader sedan #96698 av scannercicret
Hej alla!

Finns det fler som blir ofredad av minderåringar? Via att de plingar på dörren när man ska sova. Det har på gått i ett halvår nu. Och jag orkar inte med det längre i psykisk form.

Idag har jag fåt min dyngs rytm förstörd. Det vill säga har inte kunna fått sova ut natten som har varit. Samt har blivit så psykiskt skadad att jag kan inte sköta mitt nya sysselsättningsjobb (Fontänhuset Örebro). Samt inte haft krafter till att duscha.
Mer
16 år 6 månader sedan #96703 av Nissegossen
Ta bort ringklockan på dörren, fråga fastighetsskötaren och förklara varför för honom.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
16 år 6 månader sedan #96707 av aspie
Säg åt småbusarna att du vill vara ifred och säg också åt föräldrarna att de ska titta lite vad deras barn håller på med. Annars vet inte småttingarna vad som är rätt och vad som är fel.
Mer
16 år 6 månader sedan #96734 av Isa-Alise
Småbusar finns det gott om här också... men de brukar sluta om man struntar i dem helt... gå inte fram till dörren och öppna... då blir det extra roligt... får de ingen uppmärksamhet för rackartyget så blir det heller inget kul, och då slutar de... (funkar hos mig i allal fall)...

Sen träffar man ju barnen vid andra tillfällen och kan vinna deras respekt.... det är mest unga barn i lågstadieåldern som håller på med ringklockebus...
Mer
16 år 6 månader sedan #96775 av scannercicret
Att strunta i dem har jag redan försökte med i snart 2 år. Nackdelen är att sovrummet är i grannen till entredörren.

När de förstår att jag vaknar tycker de att det är blir ändå mer roligt. Jag har drivit fram att de ska skriva ner en lapp eller spela in på magnetband eller cd. För att komunisera vad de igentligen vill.

Det var en dag jag tog en knatte i kragen och gick runt till 112 lägenheter och frågade om det var deras barn. Men det blev ett nekande tills jag kom upp på förhög höjd. Där barnet nekade till var den bor. Eftersom klockan var inom låsta dörrar tiden. Där efter försökte jag skugga denne så gått det gick. Medan knatten sprang över till andra hiss trumman och fösvann. Medan jag var för långsam ner till botten våningen.

Därefter inleddes ett pling så fort jag var påväg att somna. Hela nätterna ut.

Vid halloin. Frågade en halslång (jag är 1775mm lång) om bus eller godis. Där jag svarade. Nä, jag har förliten buget till godis och bus går jag inte med på. Eftersom det förstör mina närever och dyngsryttmen. Men om ni är snälla och skötsamma kan ni får spela spel på min dator. 4 timmar per vecka. Då denne sade. Ja ha.

Men sedan valde de att busa igen. Trods mitt utbyte till att få spela på datorn i stället för godis. Till den grad att jag kanske inte kan uföra min tvätt idag. Eftersom så fort jag ligger i sängen (orsak se ovan) ringer de på klockan så fort jag är påväg att somna.
  • Besökare
  • Besökare
16 år 6 månader sedan #96777 av
Ring polisen.