Böner som betyder mycket för mej.

Mer
13 år 9 månader sedan #312428 av saara
Förstår inte vad som menas med att spamma forumet? jag har bara velat göra nånting gott.
Mer
13 år 9 månader sedan #312455 av joy
Morgonbön.
Jag tackar dig,Gud min käre himmelske fader,
genom Jesus Kristus, din älskade son, att du i denna natt har beskyddat mig
för skada och farlighet.
och beder dig att du ville förlåta mig alla synder och i denna dag nådeligen bevara mig
för synd, olycka och allat ont, så att mitt leverne och alla mina gärningar varda dig behagliga.
Jag överlämnar mig med kropp och själ i dina händer.
Ditt faderliga vård vare mitt beskydd.

joy=0
Mer
13 år 9 månader sedan #312470 av saara
Joy, du är ingen nolla! :hjärta

Hade tänkt att vi kunde starta en tråd med morgonböner också. Men det kan vi göra ännu. Då kan du om du vill flytta över bönen dit. kanske jag startar tråden nu.
Mer
13 år 9 månader sedan #312473 av Nissegossen
:rolleyes: Stön! varför inte lägga alla böner i en och samma tråd och sedan dela ut lotter och på dem står det vilken bön ni skall läsa härnäst och lägg dem i en hatt och dra en, det kan väl räcka?

Det är visserligen ett fritt land och det är tillåtet att publicera böner på viska, men det är ju inte viskas huvudsyfte här är det fråga om sjukdomar och då i första hand psykoser och i grunden 'är det en ren schizofreni portal.

För sjutton begränsa er!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
13 år 9 månader sedan #312474 av Nissegossen
Men ni behöver ju inte ta hänsyn till mitt föregående inlägg, för det var ju bara en bön till er!!!!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
13 år 9 månader sedan #312479 av saara
Schizofrena behöver andlig mat också. Måste fråga Admin1 vad han tycker.