Svåra dagar

Mer
13 år 9 månader sedan #317840 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Svåra dagar
Det kommer att bli bättre. Lovar. :hjärta
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
13 år 9 månader sedan #317846 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Svåra dagar
När jag har svårt med att kliva upp ur sängen, brukar jag tänka att de på jobbet är min drivkraft och att jag brukar bli piggare efter morgonkaffet på jobbet. Jag önskar dig Tonic en sysselsättning och när det blir dags att låta "prinsessan" få gå på dagis och träffa andra ungar.

Men visst är Jesus en stark drivkraft och han passar säkert dig! Svåra dagar får man kämpa sig igenom med vetskapen att det blir bättre.

Vars är världen på väg?
Mer
13 år 9 månader sedan #317857 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Svåra dagar
Några sånger jag gillar och som jag vill dela med mig av!

[youtube]
[/youtube]
[youtube]
[/youtube]
[youtube]
[/youtube]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
13 år 9 månader sedan #317865 av saara
Svar från saara i ämnet Svåra dagar
Jesus är inte bara en drivkraft utan han har kraft att ge. så det är inte bara tankarna på honom som hjälper. Han hjälper konkret själv.
skall berätta om ett bönesvar jag fick för några år sen. Det var 2005 eller 2006.
En dag fick jag fruktansvärda smärtor i magen. trodde det var smärtor från gallan. de var outhärdliga. jag böjde knä vid min säng och bad till Jesus om hjälp. Plötsligt kom följande texmeddelande från min syster: En liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum. släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så att ingen skall göra dig illa och inget hemskt skall hända dig.
Min första tanke var att vad är detta för ett konstigt meddelande. Inte hänger änglar upp sina vingar. MEN så beslöt jag att testa om en ängel eller Jesus faktiskt hade kommit för att hjälpa mej. Så jag sa : Om du JESUS faktiskt finns här nu så får du bevisa det, annars är detta meddelande bara toma ord. jag bad JESUS att ta bort min värk genast som bevis för att meddelandet kom från Honom. Och smärtan försvann på ett ögonblick. Jag reste mig upp och var glad. :D :D :hjärta :hjärta :hjärta
Mer
13 år 9 månader sedan #317866 av skord
Svar från skord i ämnet Svåra dagar
tack. det är bra vi delar med oss.
  • Jesus/Magnus
  • Besökare
  • Besökare
13 år 9 månader sedan #318111 av Jesus/Magnus
Svar från Jesus/Magnus i ämnet Svåra dagar
aw.. vilket bönesvar!

kram