Får man be

Mer
13 år 8 månader sedan #323401 av Zoidar
Får man be skapades av Zoidar
Får man lov att be om att bli bedd för?

Ni som har stark tro kan ni be för mig att mitt hjärta öppnas för Gud och att Jesus kommer till mig?

Det skulle kännas bra.

Anchored in Christ ✟

  • Jesus/Magnus
  • Besökare
  • Besökare
13 år 8 månader sedan #323430 av Jesus/Magnus
Svar från Jesus/Magnus i ämnet Får man be
Herren kom och undsätt zoidar, rädda honom från mörkret, hela hans inre till ett liv med dig älskade Gud!!! ske din vilja Herren
Tack Herren.
Mer
13 år 8 månader sedan #323442 av saara
Svar från saara i ämnet Får man be
zoidar,
Javisst får man be om att bli bedd för. Det skall du be om ofta. Ända tills det lättar. Jag har ingen stark tro, men jag kan be ändå.

Jesus Kristus tack för Zoidar. Du ser honom, du vet hur han har det i sitt hjärta. Du ser vad han kämpar med, vad han längtar efter. Sök upp honom Jesus och hjälp honom att känna igen dej. Mjuka upp hans hjärta om det behöver mjukas upp.
Jesus förbarma dej över Zoidar. Hjälp honom att förstå att det är han som skall öppna sitt hjärtas dörr för dej, att du bara står och väntar på att bli insläppt.
Jesus tack för att du hör min bön och skall svara på den då jag ber i ditt namn och enligt din vilja. Din vilja är ju att Zoidar skall bli frälst.
Mer
13 år 8 månader sedan #323541 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Får man be
Tack för bönerna! Kram

Anchored in Christ ✟

Mer
13 år 8 månader sedan #325431 av saara
Svar från saara i ämnet Får man be
Jesus välsigna zoidar idag. Välsigna de diskussioner han har här på nätet. Hjälp honom att finna dej. Tack för att du hör min bön. Jag ber i Jesu namn.
Mer
13 år 7 månader sedan #331397 av saara
Svar från saara i ämnet Får man be
Vill ni be för mej? Min värk i tänderna och munnen är fruktansvärd. Jag har haft bort bettskenan några dar och värken har blivit värre av det. Men fast jag har bettskena så har jag alltför mycket värk. Värken förstör mitt liv. Ju mera jag har gått till tandläkare dess värre har det blivit. Vet ej vart jag skall vända mej för att få hjälp?