Får man be

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
13 år 7 månader sedan #331401 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Får man be
Jo, jag kan ju försöka be för dig Saara, fast jag inte kan ngn böneramsa! När du vaknar i morgon bitti så ska du ringa universitetet i helsingfors, så du får absolut experthjälp, sedan så får du absolut övertyga de sociala myndigheterna att dina tandvärkar inte längre går att leva med. Att du blir handlingsförlamad av alla värkarna.

Jag hoppas för guds skull, att du får snabb hjälp! Du vet ju att du när som helst kan ringa tandläkarnas tandjour om det är rent outhärdligt.

Vars är världen på väg?
Mer
13 år 7 månader sedan #331408 av Geta
Svar från Geta i ämnet Får man be
Hur gick det med avslappningsgymnastiken som tandläkaren
skulle lära ut?
Mer
13 år 7 månader sedan #331418 av saara
Svar från saara i ämnet Får man be
Jag har inte orkat gymnastisera alls. Har provat på att lite gymppa , men ger genast upp. ittade min bettskena. Den var i fickan på mina shorts. Hittade o inte ittade skulle jag skriva. :rolleyes:
Mer
13 år 7 månader sedan #331426 av Geta
Svar från Geta i ämnet Får man be
Tror du inte på gymnastiken, Saara?
Mer
13 år 7 månader sedan #331461 av saara
Svar från saara i ämnet Får man be
Jag tror kanske inte tillräckligt mycket på den. Sen så börjar den med att man skall andas ut o in och slappna axlarna om jag nu minns rätt och då ger jag redan upp. Vet ej om jag är så jättespänd i axlarna så att jag inte kan slappna av eller om jag har djup depression eller svår trötthet då jag ger upp. Har tänkt ringa till smärtpolikliniken nu på morgonen bara jag inte missar deras telefontid. Kommer ej ihåg när den är. Jag vill ta reda på hur länge det kan räcka innan jag får komma dit.
  • Jesus/Magnus
  • Besökare
  • Besökare
13 år 7 månader sedan #331561 av Jesus/Magnus
Svar från Jesus/Magnus i ämnet Får man be
Herren för Peter till dig i ord, kraft och handling, jag ber för Peter att han kommer nära dig Gud, och finner sin väg till en solid frälsning, i tro, hopp och kärlek till DIG Gud. jag ber!!! skingra mörkret!
Tack Herren