osäker

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
13 år 5 månader sedan #349205 av
Svar från i ämnet osäker

Tikki skrev: Satan har inte tid med Dig nu.
En av smådjävlarna limmade fast tennisbollar på hans horn, han har fått svansen i kläm och tillika måste han alltid ha blöja pga anal inkontinens.


Jag vill inte att du driver med andliga ting, vare sig onda eller goda.
Mer
13 år 5 månader sedan #349207 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet osäker
Jaha, på så vis. Ja stress är inget roligt, det kan nog föra med sig både det ena och det andra. Hoppas du blir bättre snart.
Mer
13 år 5 månader sedan #349212 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet osäker
Mitt syfte var att få Dig att må bättre men nu vet jag det till en annan gång.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
13 år 5 månader sedan #349213 av
Svar från i ämnet osäker
Lite lustigt tyckte jag dock det var XD
Mer
13 år 5 månader sedan #349216 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet osäker
Att du känner dig styrd: det är en känsla eller en upplevelse kan man säga och känslor har för det mesta rätt.

Att det skulle vara Satan som styr: det är en teori, en vanföreställning som kommer och går hos dig. Tror inte du skulle tvivla på att det var Satan om det verkligen var den potentaten som ligger bakom.

Då är det troligare att du har två delar i hjärnan som styr: du och en sämre version av dig. Riktigt vilken del som ska ta kommandot har inte hjärnan bestämt än. Lite krig blir det då mellan delarna, den bäste kommer att vinna. Detta är inte schizofrent, utan naturligt för en ung människa som inte riktigt blivit vuxen än.

Så tror jag, en gammal datorprogrammerare. Fråga gärna din doktor, men fråga inte om han tror Satan är inblandad, det ingår inte i psykiatrin att ta hänsyn till varelser med horn...

Prata inte med hat i munnen!
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
13 år 5 månader sedan #349220 av
Svar från i ämnet osäker
Det kan mycket väl vara så.